Omezen byl život v republice, ve městě a také činnost Magistrátu města Jablonec nad Nisou je mimořádnou situací pochopitelně také podstatně omezena. Řada pracovníků úřadu není přítomna z důvodu pracovní neschopnosti, karantény či ošetřování člena rodiny, někteří jsou také vytíženi zapojením do činnosti orgánů krizového řízení.
„Ve snaze omezit na maximální možnou míru kontakty v úřadě (budovami magistrátu v některých dnech projde i více jak pět set klientů, společně s úředníky a pracovníky veřejně prospěšných prací a dalšími partnery jsou obě úřední budovy místem, kterým projde denně až 1 000 osob) byly zrušeny řádné úřední hodiny, a činnost pracovníků usměrněna tak, aby došlo k minimalizaci případného přenosu nákazy,“ říká tajemník magistrátu Marek Řeháček a dodává: „Pokud nebudou zpřísněna vládní opatření např. ve smyslu uzavření úřadu, vyřizuje od středy 25. března 2020 až do odvolání Magistrát města Jablonec nad Nisou úřední záležitosti po celý týden, ale pouze telefonicky objednané klienty, přičemž objednání bude možné pouze na konkrétní čas tak, aby se minimalizoval počet klientů v budovách. Přehled telefonických kontaktů je na webových stránkách www.mestojablonec.cz a je také vylepen přímo u vstupu do úředních budov.“
26. 2. 2020
3. 3. 2020
10. 3. 2020
11. 3. 2020
12. 3. 2020
13. 3. 2020
14. 3. 2020
15. 3. 2020
16. 3. 2020
17. 3. 2020
18. 3. 2020
19. 3. 2020
20. 3. 2020
23. 3. 2020