Práce pro město Jablonec nad Nisou nabízí stabilitu, profesní růst a smysluplné uplatnění. Objevte kariérní možnosti.
Statutární město Jablonec nad Nisou je stabilním, zodpovědným a perspektivním zaměstnavatelem, který poskytuje příležitost pro osobní a profesní růst v oblasti výkonu státní správy a samosprávy.
Práce na magistrátu je velmi pestrá tak jako celá činnost samotného města. Uplatnění u nás najdou jak ti, kteří se rádi podílejí na rozvojových projektech, zajímá je péče o město a kultivace jeho prostředí, jsou příznivci efektivní práce, rádi zkoušejí nové výzvy, mají nápady na zlepšení pracovních procesů, velké pracovní nasazení jim není cizí a jsou příznivci elektronizace řízení, ale také ti, kteří umí akceptovat práci, která je především službou občanům k usnadnění plnění jejich zákonných povinností, jsou precizní a spolehliví, mají rádi v práci řád.
Věříme v sílu stabilního a profesionálního týmu. Naším cílem je být úřadem, který je efektivní, otevřený a vstřícný. Snažíme se o co nejširší dostupnost našich služeb – ať už prostřednictvím online kanálů, nebo pro ty, kteří preferují osobní kontakt, včetně těch s handicapem. Snažíme se podporovat inovace a hledáme způsoby, jak zjednodušit administrativní postupy, omezit byrokracii na nezbytné minimum a pružně reagovat na měnící se potřeby veřejnosti.
U nás ve městě si ceníme loajality, flexibility, týmového ducha a inovativního myšlení. Podporujeme ty, kteří jsou ochotni se neustále vzdělávat, přicházet s novými nápady a zlepšovat výkon celé organizace. Očekáváme, že naši zaměstnanci se k úkolům staví s odpovědností, pozitivním přístupem a touhou je zvládnout co nejlépe. Naopak, u nás není místo pro laxní přístup, negativismus nebo vyhýbání se odpovědnosti.
Statutární město Jablonec nad Nisou se proto i nadále usilovně snaží být zaměstnavatelem, pro kterého je práce prestižní a motivující. Naším cílem je vytvořit takové prostředí, kde se každý zaměstnanec cítí respektován, podporován a má prostor pro seberealizaci a profesní růst. Jsme hrdí na to, že náš úřad je místem, kde se nejen zlepšuje kvalita života ve městě, ale i život našich zaměstnanců.
Podání přihlášky není složité:
Po uzavření příjmu přihlášek do výběrového řízení a seznámení výběrové komise s podklady se Vám ozveme a budeme Vás informovat o dalším postupu výběrového řízení.
Ve většině případů budete pozván/a na ústní pohovor, kde bude dán prostor, abyste se představil/a, popsal/a své minulé pracovní zkušenosti a seznámil/a nás s motivací, proč jste se do výběrového řízení přihlásil/a. Následně bude dán prostor pro naše dotazy, pro vysvětlení bližších požadavků na výkon práce a vysvětlení toho, co jako zaměstnavatel nabízíme včetně platového ohodnocení.
Výběrové řízení se ukončuje oznámením o jeho výsledku. Vždy informujeme nejen úspěšné uchazeče, ale i ty neúspěšné.
Úspěšní kandidáti následně před uzavřením pracovního poměru dodají ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpis z rejstříku trestů.
Bližší informace k výběrovým řízením Vám ráda poskytne paní Zdeňka Krausová, tel.: 420483357172, e-mail: krausova@mestojablonec.cz