13.06.2016 - Informace o příjmu, evidence, vyřizování atd. žádosti jedné z obyvatelek města
Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.
Otázka
Tímto v souladu s ust. § 14 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, žádám o elektronické zaslání informací o písemné stížnosti, která přišla do kanceláře primátora od jedné z obyvatelek města a v níž si stěžovatelka stěžuje, že kresba čarodějnic a lebky na zdích v sousedství přehrady prý straší malé děti a je odpuzující (dále jen Dokument), kdy informace o obdržení této stížnosti magistrátem byla zveřejněna 16. 5. 2016 na portále iDnes.cz na stránce: http://liberec.idnes.cz/spor-o-graffiti-na-legalnich-plochach-v-jablonci-f5n-/liberec-zpravy.aspx?c=A160513_134312_liberec-zpravy_tm, v rozsahu, daném i zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a změně některých zákonů a vyhláškou č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výko-nu spisové služby, kdy žádám konkrétní a úplné informace:
o příjmu tohoto Dokumentu
o evidenci Dokumentu buď v elektronickém systému spisové služby, nebo v agendovém informačním systému
o spravovaných metadatech Dokumentu
jak, kdy a kým byl Dokument projednáván, předán, zpracováván, odeslán a jinak použit, včetně uvedení všech operací s Dokumentem, vedených v transakčním logu od jeho vzniku do současnosti
jak, kdy a kým byl Dokument vyřízen a převeden do výstupního formátu
zda byl Dokument popřípadě odeslán nebo jen uložen
o skartační lhůtě Dokumentu
o uložení Dokumentu ve spisovně
zda a kdy byl Dokument projednán povinným subjektem, kterými orgány nebo součástmi povinného subjektu byl Dokument projednán případně vy-řízen a s jakými závěry a to včetně úplných zápisů
a o elektronické zaslání záznamu o postupu při poskytování informace na základě této žádosti, pořízeného dle § 14 odst. 6 zákona č. 106/1999 Sb. a to ve lhůtě do 15 dnů (§ 14 odst. 5 písm. d) zákona č. 106/1999 Sb.) na adresu pro doručování.
S pozdravem
P. D.
Odpověď
Dobrý den,
k vaší žádosti ze dne 10.6.2016 o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím sdělujeme:
ad 1) Dokument byl doručen mailem dne 2.5.2016 na mailovou adresu primátora města tj. beitl@mestojablonec.cz
ad 2) Dokument byl dne 2.5.2016 zaevidován v elektronickém systému spisové služby (Ginis), dále evidováno jako stížnost - ostatní podání na oddělení interního auditu a stížností
ad 4) Dokument byl projednáván a průběžně předáván e-mailem mezi vedoucí oddělení sekretariátu primátora, vedoucím oddělení interního auditu a stížností, vedoucí odboru humanitního a kontaktní osobou pro řešení kontroverzních zpracování graffiti (e-mailová korespondence ze dne 2. 5. 2016 a 3. 5. 2016)
ad 5) Dokument byl vyřízen 11. 5. 2016 vedoucí oddělení sekretariátu primátora, odpověď e-mailem
ad 6) Dokument byl předáván v rámci úřadu a kontaktní osobě pro řešení kontroverzních zpracování graffiti a uložen ve spisu na oddělení interního auditu a stížností
ad 7) skartační lhůta Dokumentu je V5
ad 8) v současné době je Dokument uložen na oddělení interního auditu a stížností
ad 9) viz bod 4 – Dokument byl projednáván výše uvedenými útvary MMJN a primátorem SMJN, řešeno s kontaktní osobou pro řešení kontroverzních zpracování graffiti (závěr: graffiti budou nahrazeny novými motivy), zápisy nebyly vyhotovovány – interní pokyny MMJN ani platná legislativa toto nevyžaduje.
Přeji příjemný den
Bc. Pavlína Reichelová vedoucí organizačního a personálního oddělení