Kontakty Dokumenty Úřední deska

08.02.2018 - GDPR

Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.

Otázka

Vážení,
ráda bych tímto přípisem požádala Povinný subjekt o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a to formou odpovědi na níže uvedené otázky:

  1. Jakým způsobem zajišťujete (příp. hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení EP a Rady (EU) č. 2016/679) tzv. GDPR?

  2. Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na dodávku služeb pro zajištění souladu vaší organizace s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů?

  3. V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
    1. Uveďte termín (plánovaný termín), kdy bude zadávací řízení uveřejněno.

  4. V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
    1. Zajišťujete (hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů pouze pro svůj obecní úřad, nebo i pro příspěvkové organizace, zřízené vaší obcí?

  5. V případě, že již máte vybraného dodavatele služeb pro zajištění souladu vaší organizace (příp. i vámi zřizovaných příspěvkových organizací) s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů, pak:
    1. Kdo je dodavatelem těchto služeb?

    2. Byl tento dodavatel vybrán na základě zadávacího řízení veřejné zakázky?

    3. Jaká je cena, za kterou jsou tyto služby poskytovány?

    4. Žádám o zaslání veškeré smluvní dokumentace, na základě které jsou tyto služby vaší organizaci poskytovány.

Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.

KAMIKA TRADING, s.r.o.

Odpověď

Vážení,
Odpovídáme na Vaši žádost o informaci podle zákona č. 106/1999 Sb. dle Vaší struktury otázek:

  1. Statutární město Jablonec nad Nisou (dále jen SMJN) projednalo ve svých orgánech (magistrát města, rada města) koncepci implementace GDPR v prostředí statutárního města Jablonec nad Nisou. Tato strategie je postupně naplňována. V současné době je ve fázi realizace části 1. etapy a to provedení inventury zpracování osobních údajů zpracovávaných v prostředí SMJN. Výstupem této inventury bude komplexní materiál, který bude popisovat míru shody zpracování osobních údajů v prostředí SMJN s požadavky GDPR. Současně v rámci této inventury bude provedena analýza rizik spojených se zpracováním osobních údajů. Teprve až na základě výsledků této inventury budou stanoveny konkrétní kroky vedoucí k zajištění souladu prostředí SMJN s požadavky GDPR. Paralelně SMJN pracuje na realizaci nezbytně nutných organizačních opatření jako je např. jmenování pověřence, vytvoření interní směrnice pro hlášení bezpečnostních incidentů, aktualizace interní směrnice ICT či ochrany osobních údajů apod.

  2. SMJN realizuje část 1. etapy koncepce implementace GDPR (provedení inventury zpracování osobních údajů) formou externího zajištění.

  3. Externí dodavatel na realizaci části 1. etapy koncepce implementace GDPR (provedení Inventury zpracování osobních údajů) byl vybrán v únoru 2018.

  4. SMJN zajišťuje realizaci části 1. etapy Koncepce GDPR (provedení Inventury zpracování osobních údajů) i pro své příspěvkové organizace, vyjma Nemocnice Jablonec nad Nisou, p.o.

    1. Liberecká IS, a.s., IČ: 25450131;
    2. dodavatel byl vybrán v souladu s platnou legislativou ČR a interními předpisy SMJN; šlo o zakázku zakázka malého rozsahu;

    3. v souladu s platnou legislativou, zákon č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)) je informace o ceně zveřejněna na veřejně dostupném portálu registru smluv;

    4. v souladu s platnou legislativou, zákon č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)) je smluvní dokumentace zveřejněna na veřejně dostupném portálu registru smluv.

JUDr. Marek Řeháček
tajemník magistrátu