Kontakty Dokumenty Úřední deska

24.03.2015 - Informační kampaně města 11/2010 až 10/2014

Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.

Otázka

Vážení,

dovolujeme si vás požádat o informace týkající se informačních kampaní realizovaných vaší samosprávou. Informační kampaní přitom rozumíme logický celek marketingových a public relations činností:

(i) které byly realizovány pod autoritou a jménem vaší samosprávy,
(ji) jejichž celkové náklady byly z více než 50 %hrazeny z veřejného rozpočtu,
(iii) které informovaly obyvatele o projektech a politikách samosprávy,
(iv) které probíhaly ve vymezeném časovém rámci, měly jasný začátek a konec,
(v) jejichž celkové náklady byly vyšší než 100 tis . Kč vč. DPH

Předmětem žádosti o informace přitom nejsou marketingové a public relations činnosti, které:

  • probíhají kontinuálně (např. služby tiskového mluvčího, regionální vysílání nebo vydáván í tištěných periodik),
  • jsou realizovány v rámci povinné publicity při čerpání prostředků ze Strukturálních fondů EU .

Konkrétně žádáme informace o:

  1. přehledu informačních kampaní realizovaných (tj. zahájených a ukončených) vaší samosprávou v období od listopadu 2010 do října 2014.
  2. u každé kampaně v přehledu dle bodu 1 prosím dále uveďte:
    a) název a cíl dané kampaně,
    b) hlavní nástroj použitý pro komunikaci s cílovými skupinami v dané kampani (např. facebook , billboard,
    tištěná inzerce, direct mailing, videospoty, publikace , upomínkové a propagační předměty a další),
    c) celkové náklady na kampaň hrazené z veřejných rozpočtů , včetně podílu financovaného z rozpočtu vaší
    samosprávy (v Kč vč. DPH),
    d) období realizace dané kampaně (od - do) ve formátu měsíc/rok,
    e) název a IČ hlavního dodavatele služeb a dodávek souvisejících s realizací kampaně.

Předem děkuji za vaši ochotu a spolupráci při vyřizování Žádosti
S úctou
Za Oživení, o. s.
Mgr. M. K.

Odpověď

Informační kampaně v období 11/2010 do 10/2014 realizované statutárním městem Jablonec nad Nisou:

2011

Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)

  • V období březen – květen
  • Propagace:
    - vlastními silami – web města, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    -  plakáty – vyrábíme svépomocí, vylepujeme bezplatně na městských plochách, roznos do schránek v lokalitách prostřednictvím brigádníků
  • Náklady na informační kampaň 2000,- Kč

Informační kampaň ke stavbě protipovodňové štoly

  • Od jara 2012 do podzimu 2013
    způsob komunikace – web města, zpravodaj Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy

Rádiové reklamní spoty na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti

  • Celoroční smlouva + spot Vánoce v 12/ 2010 – 199.464,- Kč
  • ČRo Sever - IČ: 45245053

2012

Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)

  • V období březen – květen
  • Propagace:
    - vlastními silami – web města, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    -  plakáty – vyrábíme svépomocí, vylepujeme bezplatně na městských plochách, roznos do schránek v lokalitách prostřednictvím brigádníků
  • Náklady na informační kampaň 2000,- Kč

Statutární město Jablonec nad Nisou

  • Duben 2012
    - výroba balónků – 7 750,- Kč
    - rádiový spot, 1 uvedení – živý přenos ohňostroje v rádiu – 864,-Kč (zvýhodněná cena v rámci barterové spolupráce za reklamu na akci) Rádio Dobrý den (dnes už neexistuje)

Radiové reklamní spoty na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti

  • Celoroční smlouva 54 864,- Kč – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti
    - Rádio Dobrý den (dnes už neexistuje)
  • Smlouva na spoty Advent a Vánoce – 56.448,- Kč
    - ČRo Sever - IČ: 45245053

2013

Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)

  • V období březen – květen
  • Propagace:
    - vlastními silami – web města, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    - plakáty – vyrábíme svépomocí, vylepujeme bezplatně na městských plochách, roznos do schránek v lokalitách prostřednictvím brigádníků
  • Náklady na informační kampaň 2000,- Kč

Rádiové reklamní spoty – pozvánky na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti

  • Celoroční smlouva 130.000,- Kč
    - ČRo Sever - IČ: 45245053

Propagace kulturních akcí města

  • 3x ročně v kampaních - Jaro-léto, podzim, zima
    - tisk speciálních plakátů do vitrín CLV – 43.560,-/rok, JIWELL s.r.o., IČ: 25489151
    - výlep je zdarma v rámci smlouvy s euroAWK

Žiju tu rád - kampaň doprovázející sociologický průzkum spokojenosti obyvatel s kvalitou života ve městě prováděný společností CI2, o. p. s.

  • 12/ 2013 – 06/ 2014
    vlastními silami – web města, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    - placky (butony), trička – 14.280,-

2014

Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)

  • V období březen – květen
  • Propagujeme
    vlastními silami – web města, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    plakáty – vyrábíme svépomocí, vylepujeme bezplatně na městských plochách, roznos do schránek v lokalitách prostřednictvím brigádníků 
  • Náklady na informační kampaň 2000,- Kč

Propagace kulturních akcí města – CLV plochy na zastávkách MHD

  • 3x ročně v kampaních - Jaro-léto, podzim, zima
  • Náklady: 43.560,- Kč/rok

Nejlepší primátor – poděkování primátora občanům (vítězství v anketě Svazu měst a obcí ČR – Nejlepší starosta/primátor)

  • 10/2014
  • Náklady na tisk a výlep plakátů – CLV 22.397,- Kč

Město plné tónů – Rok české hudby v Jablonci nad Nisou

  • 05/2014 – 09/2014
  • Propagace:
    - Reklamní spoty v rádiu – Evropa 2 – smlouva s Regie Radio Music IČ: 45244138 na 48.400,- Kč
    Tisk a výlep plakátů – 45.000,- Kč
    Inzerce v lokálním tisku – 8.000,- Kč
    Webové stránky, zpravodaj radnice Jablonecký měsíčník, tiskové zprávy
    Celkové náklady na propagaci: 93.408,- Kč