dovolujeme si vás požádat o informace týkající se informačních kampaní realizovaných vaší samosprávou. Informační kampaní přitom rozumíme logický celek marketingových a public relations činností:
(i) které byly realizovány pod autoritou a jménem vaší samosprávy,
(ji) jejichž celkové náklady byly z více než 50 %hrazeny z veřejného rozpočtu,
(iii) které informovaly obyvatele o projektech a politikách samosprávy,
(iv) které probíhaly ve vymezeném časovém rámci, měly jasný začátek a konec,
(v) jejichž celkové náklady byly vyšší než 100 tis . Kč vč. DPH
Předmětem žádosti o informace přitom nejsou marketingové a public relations činnosti, které:
Konkrétně žádáme informace o:
Předem děkuji za vaši ochotu a spolupráci při vyřizování Žádosti
S úctou
Za Oživení, o. s.
Mgr. M. K.
Informační kampaně v období 11/2010 do 10/2014 realizované statutárním městem Jablonec nad Nisou:
Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)
Informační kampaň ke stavbě protipovodňové štoly
Rádiové reklamní spoty na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti
Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)
Statutární město Jablonec nad Nisou
Radiové reklamní spoty na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti
Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)
Rádiové reklamní spoty – pozvánky na kulturní akce – Velikonoční slavnosti, Den památek, Podzimní slavnosti, Advent a Vánoční slavnosti
Propagace kulturních akcí města
Žiju tu rád - kampaň doprovázející sociologický průzkum spokojenosti obyvatel s kvalitou života ve městě prováděný společností CI2, o. p. s.
Setkání vedení města s občany (7 setkání v různých částech města)
Propagace kulturních akcí města – CLV plochy na zastávkách MHD
Nejlepší primátor – poděkování primátora občanům (vítězství v anketě Svazu měst a obcí ČR – Nejlepší starosta/primátor)
Město plné tónů – Rok české hudby v Jablonci nad Nisou