Kontakty Dokumenty Úřední deska

13.05.2019 - Oprava ulice Trpasličí, způsob vyřízení podané stížnosti

Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.



Otázka

Požadavky podle zákona 106/1999 Sb o svobodném přístupu k informacím pro všechny adresáty.

pan Kozák - dočasně pověřený vedením TÚ magistrátu

  • Kdy zašlete objednávku na TSJ na položení asfaltové drti nebo zámkové dlažby v ulici Trpasličí před budovou Trpasličí 12 a okolí

pan Oklamčák - vedoucí auditu a stížností

  • kdy a jak bude se stížností v tomto emailu naloženo

P. K.

Odpověď

Dobrý den,
na vaši žádost o informace uvádíme:

ad 1) Kdy zašlete objednávku na TSJ na položení asfaltové drti nebo zámkové dlažby v ulici Trpasličí před budovou Trpasličí 12 a okolí?

Odpověď Ing. Štěpána Matka, náměstka primátora: Objednávku na celoplošnou pokládku asfaltové drti ani zámkové dlažby nezašleme, neboť ji neplánujeme realizovat. V průběhu stavební sezony 2019 bude opraven úsek slepé části pozemní komunikace ulice Trpasličí, na jejímž konci se nachází vaše garáž, a to v rozsahu nejnutnějšího odstranění výtluků a nerovností. S ohledem na frekvenci využití tohoto slepého úseku komunikace, je tento zahrnut do plánu velkoplošných oprav pozemních komunikací.

Ad 2) Kdy a jak bude se stížností v tomto emailu naloženo?

Odpověď Bc. Martina Oklamčáka, vedoucího oddělení interního auditu a stížností: Vyřizování stížností se na MMJNN řídí směrnicí rady města č. 2/2011. Jelikož se jedná o stížnost na vedoucího odboru, dle hlavy V. směrnice, bude stížnost řešit tajemník úřadu, popř. příslušný resortní náměstek. Stížnost je v evidenci vedena na našem oddělení a odpověď Vám musí být zaslána do 30 dnů od podání.

S pozdravem

Bc. Pavlína Reichelová
vedoucí organizačního a personálního oddělení