Kontakty Dokumenty Úřední deska

09.06.2023 - Údaje k personalistice a provozu

Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.



Otázka

Vážení členové a členky samosprávy,

ve souladu s ust. § 2 an. zákona č. 106/1999 Sb. v platném zněnísi Vás dovoluji požádat o laskavé poskytnutí informací, které tvoří přílohu č. 1 a přílohu č. 2 této žádosti, a to v listinné podobě a bezplatně.

Blíží se doba, kdy budu po nezákonném odsouzení a uvěznění propuštěn zvězeňských kasemat, což mi umožní veřejný přístup k elektronickým systémům a čerpání informací zveřejných zdrojů.

Za uplynulou dobu jsem zpracoval neuvěřitelné množství dokumentů, výsledky o fungování veřejné správy i samosprávy budou poskytnuty subjektům, které zajistí zásadní změnyj ak v legislativě, tak i ve společenském a politickém systému.

Na závěr mi dovolte poděkovat všem, kteří mi bezplatně poskytovali požadované informace, v některých případech jsem byl nucen podat žaloby na ochranu před diskriminací či správní žaloby na nečinnost povinného subjektu, neboť někteří úředníci na své povinnosti zcela rezignovali.

V příloze zasílám specifikace okruhů a dále základní informace o mém působení v minulosti, neboť i rozsáhlý sběr informací není samoúčelný, ale může se podílet na moderní konstrukci ústavního zřízení a přestavbě statusu orgánů státní správy i samosprávy.

F. Š.

PERSONALISTIKA

1. Aktuální seznam zvolených zástupců v rozsahu titul, jméno, příjmení, rok narození, zastávaná funkce v orgánech, politická příslušnost. 

2. Aktuální seznam zaměstnanců v rozsahu od úrovně statutárního zástupce do úrovně vedoucího oddělení v rozsahu - titul, jméno, příjmení, rok narození, vznik a zastávaná funkce, u statutárního zástupce a jeho zástupců i aktuální životopisy.

3. Aktuální seznam externích poradců v oblasti právních služeb, ekonomiky a ostrahy majetku v rozsahu – název externisty, sídlo, IČO, statutární zástupce, doba smluvního vztahu, sjednaná odměna (paušál, hodinová apod.) a předmět externí činnosti

4. Plánovaný a skutečný počet zaměstnanců v roce 2022 a k 1.6.2023.

5. Aktuální kolektivní smlouva, čerpání FKSP či jiného fondu pro zaměstnance za rok 2022.

6. Členství ve spolcích a dalších orgánech i organizací – (stačí příslušná zakládací aktuální listina a generálie osob, vyslaných do těchto subjektů).

PROVOZ

1. Organizační struktura, organizační řád, pracovní řád, spisový a skartační řád, etický kodex a předpis pro používání služebních vozidel, vše v aktuálním znění.

2. Předpisy pro zajištění ochrany osobních údajů v aktuálním znění u povinného subjektu.

3. Předpisy pro práci s PC a na ochranu před zneužitím.

4. Seznam všech zřizovaných subjektů v rozsahu název, IČO, sídlo, statutární zástupce, předmět činnosti a kontaktní údaje, vše v aktuálním znění.

5. Základní předpisy o BOZP (školení, úrazy) v aktuálním znění.

6. Schválený rozpočet na rok 2023 včetně kapitálových výdajů.

7. Schválené programy a projekty od roku 2023 a na další období v rozsahu – název, cílová skupina, lhůty plnění, výše příspěvku, podmínky přihlášek.

8. Seznam zřizovaných subjektů v oblasti sociálních služeb v rozsahu - název, IČO, sídlo, statutární zástupce, zřizovací listina a kontaktní údaje.

Odpověď

Na základě Vaší žádosti o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, která byla na Magistrát města Jablonec nad Nisou doručena dne 9.6.2023 Vám poskytuji následující informace:

1. Aktuální seznam zvolených zástupců v rozsahu titul, jméno, příjmení, rok narození, zastávaná funkce v orgánech, politická příslušnost.

Seznam je v příloze č. 1 tohoto dopisu.

2. Aktuální seznam zaměstnanců v rozsahu od úrovně statutárního zástupce do úrovně vedoucího oddělení v rozsahu – titul, jméno, příjmení, rok narození, vznik a zastávaná funkce, u statutárního zástupce a jeho zástupců i aktuální životopisy.

Seznam je v příloze č. 2 tohoto dopisu.

3. Aktuální seznam externích poradců v oblasti právních služeb, ekonomiky a ostrahy majetku v rozsahu – název externisty, sídlo, IČO, statutární zástupce, doba smluvního vztahu, sjednaná odměna (paušál, hodinová apod.) a předmět externí činnosti.

V oblasti právních služeb nemáme externí poradce.

Oblast ekonomiky:

Ing. Renata Vítová, Na Šumavě 5043/11, 466 02 Jablonec nad Nisou, IČO 17830982, FO podnikající, doba neurčitá, hodinová odměna (500,- Kč/hod.), poradenské služby ve finančně-analytické oblasti (sběr dat, analýza, poradenství v oblasti rozpočtu města, závěrečného účtu, optimalizace hospodaření města, financování veřejných služeb, finančního řízení a kontrola efektivity)

Oblast ostrahy majetku:

KBS Security s.r.o., Krajířova 452, 511 01 Turnov, IČO 28745141, statutární zástupce Bc. Stanislav Mareš, doba neurčitá, hodinová sazba (125,- Kč/hod.), ostraha budovy radnice

4. Plánovaný a skutečný počet zaměstnanců v roce 2022 a k 1.6.2023.

Plánovaný počet zaměstnanců v roce 2022 (k 1.1.2022): 323,5

Skutečný počet zaměstnanců v roce 2022 (k 31.12.2022): 249

Plánovaný počet zaměstnanců k 1.6.2023: 341,5

Skutečný počet zaměstnanců k 1.6.2023: 257

5. Členství ve spolcích a dalších orgánech i organizacích – (stačí příslušná zakládací aktuální listina a generálie osob, vyslaných do těchto subjektů).

Seznam je v příloze č. 3 tohoto dopisu.

6. Seznam všech zřizovaných subjektů v rozsahu název, IČO, sídlo, statutární zástupce, předmět činnosti a kontaktní údaje, vše v aktuálním znění

Seznam je v příloze č. 4 tohoto dopisu

7. Seznam zřizovaných subjektů v oblasti sociálních služeb v rozsahu - název, IČO, sídlo, statutární zástupce, zřizovací listina a kontaktní údaje.

Centrum sociálních služeb Jablonec nad Nisou, p.o., IČO: 43256503, Emilie Floriánové 1736/8, 466 01 Jablonec nad Nisou, Naděžda Jozífková, ředitelka, tel.: 774 722 939, e-mail: cenrum@centrumjablonec.cz

Na poskytnutí ostatních údajů uvedených v žádosti o informaci budeme požadovat úhradu nákladů dle Sazebníku úhrad, který je přílohou 1 směrnice Rady města Jablonec nad Nisou č. 8/2021 „k zabezpečení svobodného přístupu k informacím – zákon č. 106/1999 Sb.“ účinné od 19.8.2021. Na úhradu nákladů přikládáme k tomuto dopisu výzvu k jejich úhradě.

S pozdravem

Ing. Martina Vacková
vedoucí odboru kancelář tajemníka