Kontakty Dokumenty Úřední deska

Prodej objektů jako celku

Prodej celých domů se stavební parcelou, příp. s pozemky souvisejícími ve vlastnictví statutárního města Jablonec nad Nisou

Základní informace

Kdo je oprávněn v této věci jednat
právnická osoba nebo fyzická osoba starší 18 let
Podmínky a postup řešení
Výběrové řízení (zaslání nabídky), složení kauce a podpis předsmluvního ujednání.

Vyřízení služby

Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

V případě prodeje objektu  výběrovým řízením za osobní účasti zájemce zasláním žádosti (vyplněného formuláře žádosti), ve které bude specifikován objekt (název ulice, číslo popisné, orientační, část obce).

V případě prodeje objektu obálkovou metodou zasláním kauce a nabídky do data určeného na zveřejnění záměru prodeje dotčených nemovitostí.

Na kterém úřadu můžete tuto situaci řešit

 Majetkoprávní oddělení MMJN, budova radnice, Mírové nám. 19, Jablonec nad Nisou, 1. poschodí, č. dv. 109

Jaké doklady a informace musíte mít s sebou
K výběrovému řízení za osobní účasti zájemce ověřenou kopii živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku nebo občanský průkaz
Můžete využít tuto elektronickou službu
Podání lze učinit též emailem opatřeným zaručeným elektronickým podpisem na adresu:epodatelna@mestojablonec.czPravidla pro používání:

Formuláře

Formuláře

formulář žádosti na prodej objektu výběrovým řízením za osobní účasti žadatele

zadost_prodej_objektu

Nejčastější dotazy

Kde získám informace o nabízených objektech?
Nabídka prodeje objektů je zveřejněna na úřední desce Magistrátu města Jablonec nad Nisou a na vebových stránkách www.mestojablonec.cz.
Mohu si nabízený objekt prohlédnout a získat bližší informace související s prodejem?
Prohlídku objektu lze dohodnout s oddělením správy bytových domů Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
Kdo mi koupený objekt předá?
Fyzické předání objektu zajišťuje správce objektu.

Doplňující informace

Jaké další činnosti jsou po vás jako žadateli požadovány

V případě výběrového řízení na prodej objektu za osobní účasti zájemce vyplnění a vrácení dotazníku včetně požadovaných příloh v určeném termínu. Účast na výběrovém řízení. Výborem doporučený zájemce skládá kauci a předkládá finanční ručení ve formě čestného prohlášení nebo podepisuje předsmluvní ujednání, je-li kauce vyšší než 10 tisíc Kč.

V případě prodeje objektu obálkovou metodou složení kauce a zaslání nabídky v termínech, určených Jednacím řádem Výboru pro hospdaření s majetkem města, dále pak splnění všech podmínek, stanovených Jednacím řádem Výboru pro hospdaření s majetkem města § 11a - 11c.

V obou případech musí být kupní smlouva podepsána kupujícím a kupní cena převedena na účet prodávajícího do 2 měsíců od schválení prodeje předmětných nemovitostí zastupitelstvem města.

Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Sankce v případě nedodržení předepsaných povinností

propadnutí složené kauce v případě neuzavření kupní smlouvy ze strany kupujícího 

Klíčová slova
dům, objekt, nemovitost, stavba,