Kontakty Dokumenty Úřední deska

OSPOD - Informace pro děti - stížnost

Stížnost je telefonát, dopis, email nebo ústní sdělení (to znamená, že nám to povíš v kanceláři), ve kterém můžeš napsat nebo říct, že se ti nelíbilo něco na tom, jak s tebou sociální pracovnice nebo kurátor mluví nebo jak se k tobě chovají. Když nám o tom, že se ti něco nelíbí, řekneš osobně, my s tebou takovou stížnost sepíšeme a budeme ji řešit, jako kdyby přišla poštou.

Vyřízení služby

Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

Stížnost nebo pochvalu můžeš podat:

  • ústně
  • e-mailem
  • poštou

Nezapomeň v dopise se stížností napsat, na jakou adresu ti máme odpovědět.

Až pošleš stížnost, vedoucí oddělení a vedoucí odboru, kde všichni pracujeme, si ji přečtou, zapíšou, že jsi nám stížnost poslal/a, a prozkoumá se, co se stalo, najdou toho pracovníka, na kterého si stěžuješ, a promluví si s ním.

Na kterém úřadu můžete tuto situaci řešit

Magistrát města Jablonec nad Nisou, Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad Nisou, 46601

Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Tajemník

JUDr. Marek Řeháček MPA

Vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí, osvojení

Mgr. Hana Krámská

Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Mgr. Martina Rosenbergová MBA

Lhůty pro vyřízení

Do 30 dnů ti napíšeme, jak vše dopadlo, tedy jak stížnost byla vyřízena.

Doplňující informace

Opravné prostředky

Pokud se ti odpověď nebude líbit, můžeš požádat rodiče, nebo někoho staršího, aby ti pomohli napsat stížnost panu tajemníkovi, nadřízenému našeho odboru.

Klíčová slova
děti, stížnost, pochvala, sociální pracovník, kurátor