Kontakty Dokumenty Úřední deska

Hromadná připomínka

Hromadná připomínka musí být formulována jednoznačně a konkrétně. Musí obsahovat návrh řešení ve věcech veřejného či společného zájmu, které kompletně spadají do působnosti zastupitelstva města.

Základní informace

Kdo je oprávněn v této věci jednat
Fyzická nebo právnická osoba uvedená v uplatněném dokumentu hromadné připomínky (tato osoba uvede jméno, příjmení, adresu a telefonní kontakt).
Podmínky a postup řešení
Hromadná připomínka musí být formulovaná jednoznačně a konkrétně. Musí obsahovat návrh řešení a být podepsaná 300 občany města, kteří uvedou jméno a příjmení, rok narození, trvalé bydliště v Jablonci nad Nisou nebo 20 právnickými osobami se sídlem v Jablonci nad Nisou, které uvedou název obchodní firmy, IČ, sídlo a podpis statutárního orgánu. Po posouzení náležitostí podání oddělením interního auditu a stížností magistrátu bude dokument předložen poradě vedení, která určí příslušného politika (primátora či náměstka), který ji předloží k projednání na nejbližší jednání zastupitelstva města.

Vyřízení služby

Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Uplatněním písemné hromadné připomínky na magistrátu - poštou, osobním předáním.
Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Vedoucí oddělení interního auditu a stížností

Bc. Martin Oklamčák

Lhůty pro vyřízení
Hromadná připomínka musí být vyřízena do 90 dnů ode dne podání.

Doplňující informace

Další informace
Režim hromadné připomínky schválilo na svém jednání zastupitelstvo města dne 26.3.2009.
Pokud hromadná připomínka nesplňuje kvórum a základní ustanovení formulace (jednoznačně, konkrétně s návrhem řešení) je podání vráceno oprávněné osobě s nabídkou doplnění případně nabídkou řešení v jiném režimu.
Každá hromadná připomínka uplatněná na magistrátu je předána do centrální evidence, ktrerá je vedena na oddělení interního auditu a stížností.
Klíčová slova
hromadná připomínka