Kontakty Dokumenty Úřední deska

Výběrové řízení na pozici vedoucí odboru stavebního a dopravního

Základní informace

Vyvěšení
11. 11. 2025 - 5. 12. 2025
Zdroj
Magistrát - kancelář tajemníka
Typ
Volná místa

Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce

vedoucí odboru stavebního a dopravního Magistrátu města Jablonec nad Nisou

Podmínky výběrového řízení:

Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.

Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem - lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).

Další požadavky stanovené pro uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, studijní program právo a právní věda výhodou;
  • splnění předpokladů podle § 2 odst. 1 zák. č. 451/1991 Sb. v platném znění
  • praxe ve veřejné sféře a orientace v oblasti výhodou
  • znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook)
  • komunikativnost, organizační a manažerské schopnosti, příjemné vystupování a ochota jednat s lidmi
  • místní znalost
  • ŘP skup. B, aktivní řidič (i ve vozidle s manuální převodovkou)
  • ochota dalšího vzdělávání – zkoušky zvláštní odborné způsobilosti, vzdělávání vedoucích úředníků, prohlubující vzdělávání atd.
  • zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení

Nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání;
  • odpovídající platové podmínky,
  • zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek zaměstnavatele na stravování, sociálně-zdravotní volno apod.;
  • pružnou pracovní dobu;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost získání obecního bytu.

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul;
  • datum a místo narození;
  • státní příslušnost;
  • místo trvalého pobytu;
  • korespondenční adresa;
  • telefonní číslo, e-mail;
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
  • datum a podpis zájemce.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • strukturovaný životopis ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních či ekonomických činností
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě vzniku pracovního poměru);
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů ČR bude požadován v případě vzniku pracovního poměru)
  • lustrační osvědčení Ministerstva vnitra ČR podle zák. č. 451/1991 Sb. v platném znění (tato povinnost se nevztahuje na uchazeče narozené po 1. 12. 1971);
  • písemnou představu o fungování a vedení odboru majetkoprávního, vč. představy o obsazení personálem a podmínkách práce (max. 2 strany A4)

Popis vykonávané práce:

Vedoucí odboru stavebního a dopravního je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení tohoto odboru v rámci Magistrátu města Jablonec nad Nisou. Tento odbor vykonává zejména tyto kompetence:

 

  1. zajišťuje výkon přenesené působnosti stavebního úřadu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon ve znění pozdějších předpisů a předpisů souvisejících včetně zákona č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo stavbě (vyvlastňovací zákon) a to na území Statutárního města Jablonec nad Nisou a příslušných obcí spadajících do územní působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností.
  2. v souladu s vyhláškou č. 359/2011 Sb. o základním registru územní identifikace, adres a nemovitostí, zapisuje údaje stavebních objektů, adresních míst u nových objektů a jejich změn, provádí kontrolu těchto údajů; současně zajišťuje editaci adresních míst, nových objektů v agendě RUIAN za obec Jablonec nad Nisou.
  3. vykonává přenesenou působnost v rozsahu svěřeném obecním úřadům, pověřeným obecním úřadům a obecním úřadům obcí s rozšířenou působností podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů.
  4. vykonává přenesenou působnost v rozsahu svěřeném obecním úřadům obcí s rozšířenou působností podle zákona č. 361/200 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (zákon o silničním provozu)
  5. vykonává působnost stavebního úřadu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon ve znění pozdějších předpisů (§ 34a) ve věcech záměru silnice II. a III. třídy, místní komunikace a veřejně přístupové účelové komunikace.
  6. vykonává přenesenou působnost v rozsahu svěřeném obcím a obecním úřadům obcí s rozšířenou působností podle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě v platném znění.

 

Platové zařazení: do platové třídy 12, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 2.1.2026 nebo dle vzájemné dohody.

Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 5. prosince 2025 do 11 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.

Způsob podání přihlášky:

  • osobně na informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
  • osobně na Organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp. 232, 235, 236)
  • elektronicky - prostřednictvím online formuláře u daného inzerátu
  • elektronicky - prostřednictvím datové schránky
  • odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, Organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
  • na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“

Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u tajemníka magistrátu JUDr. Marka Řeháčka na rehacek@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení magistrátu města na krausova@mestojablonec.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.

Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.

Zaujali jsme vás? Připojte se k nám!

Hledáme motivované kolegy, kteří chtějí být součástí stabilního a profesionálního týmu.