Kontakty Dokumenty Úřední deska

Výběrové řízení na pozici referent odboru stavebního a dopravního - oddělení dopravní a silniční

Základní informace

Vyvěšení
2. 12. 2025 - 7. 1. 2026
Zdroj
Magistrát - kancelář tajemníka
Typ
Volná místa

Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro jmenování do funkce:

referent odboru stavebního a dopravního Magistrátu města Jablonec nad Nisou (oddělení dopravní a silniční)

Místo výkonu práce: území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.

Předpoklady pro výkon funkce úředníka: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky stanovené pro uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu;
  • znalost právních předpisů na úseku dopravy, stavebního zákona, předpisů souvisejících a správního řádu výhodou;
  • složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti na požadovaném úseku výhodou;
  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);
  • dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami;
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita.

Nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání;
  • odpovídající platové podmínky,
  • zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, sociálně zdravotní volno apod.);
  • příjemné pracovní prostředí;
  • pružnou pracovní dobu;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost získání městského bytu.

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul;
  • datum a místo narození;
  • státní příslušnost;
  • místo trvalého pobytu;
  • korespondenční adresa;
  • telefonní číslo (e-mail);
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
  • datum a podpis zájemce.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • strukturovaný životopis
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě vzniku pracovního poměru)
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů ČR bude požadován v případě vzniku pracovního poměru)

Popis vykonávané práce:

Pracovník zajišťuje správní řízení a další postupy na úseku stavebního úřadu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon a předpisů souvisejících; na úseku silniční dopravy, dle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě v platném znění a na úseku silničního hospodářství, dle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 361/200 Sb., o provozu na pozemních komunikacích (zákon o silničním provozu). Tato přenesená působnost je vykonávána na území Statutárního města Jablonec nad Nisou a příslušných obcí spadajících do územní působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností.

Platové zařazení: do platové třídy 11.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem od 2.2.2026 popř. dle vzájemné dohody.

Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 7.1.2026 do 11.00 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou

Způsob podání přihlášky:

  • osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp.232, 235, 236)
  • osobně na kontaktním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
  • elektronicky – prostřednictvím online formuláře u daného inzerátu na webu města
  • elektronicky – prostřednictvím datové schránky
  • odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
  • na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“

Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Radky Šrýtrové, vedoucí oddělení dopravního a silničního na srytrova@mestojablonec.cz. Informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, MPA, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení magistrátu města na krausova@mestojablonec.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.

Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.

Zaujali jsme vás? Připojte se k nám!

Hledáme motivované kolegy, kteří chtějí být součástí stabilního a profesionálního týmu.