Výběrové řízení na pozici referent odboru Kancelář tajemníka - odborný referent oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc
Základní informace
Vyvěšení
14. 11. 2025 - 1. 12. 2025
Zdroj
Magistrát - kancelář tajemníka
Typ
Volná místa
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru Kancelář tajemníka Magistrátu města Jablonec nad Nisou (odborný referent oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Požadavky stanovené pro uchazeče:
minimálně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou nejlépe sociálního zaměření,
organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, empatie
pracovní flexibilita, schopnost samostatné práce, odpovědnost
uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet),
orientace ve správním řízení výhodou.
Nabízíme:
perspektivní zaměstnání
zajímavou práci orientovanou na klienta;
odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, sociálně zdravotní volno)
pružnou pracovní dobu,
200 hodin dovolené
možnost získání městského bytu.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul;
datum a místo narození;
státní příslušnost;
místo trvalého pobytu;
korespondenční adresa;
telefonní číslo a e-mail;
číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
strukturovaný životopis
kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě vzniku pracovního poměru)
čestné prohlášení o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů ČR bude požadován v případě vzniku pracovního poměru)
Popis vykonávané práce:
V rámci pracovní náplně budete zajišťovat plnění povinností dle zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení.
Budete především poskytovat poradenství v oblasti bydlení, pomáhat klientům při vyhledávání, dosažení a udržení vyhovujícího bydlení. Budete vyřizovat žádosti o potvrzení o osobách evidovaných na seznamu potřebných, provádět změny údajů o bytu v evidenci, zpracovávat žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření, vyřizovat formou správního řízení žádosti o zápis bytu do evidence. Budete vyhodnocovat bytovou situaci, podávat žádosti o závazná stanoviska Úřadu práce a podílet se na zpracování Zprávy o bydlení za dané území.
Platové zařazení: do platové třídy 9, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 2.1.2026, případně dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 1.12.2025 do 11.00, tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp.232, 235, 236)
osobně na kontaktním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
elektronicky – prostřednictvím online formuláře u daného inzerátu na webu města
elektronicky – prostřednictvím datové schránky
odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací:
Informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Ing. Martiny Vackové, vedoucí Kanceláře tajemníka na vackova@mestojablonec.cz,; informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, MPA, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení nakrausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.