Kontakty Dokumenty Úřední deska

Výběrové řízení na pozici referent odboru Kancelář tajemníka - odborný referent oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc

Základní informace

Vyvěšení
14. 11. 2025 - 1. 12. 2025
Zdroj
Magistrát - kancelář tajemníka
Typ
Volná místa

Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:

referent odboru Kancelář tajemníka Magistrátu města Jablonec nad Nisou (odborný referent oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc)

Podmínky výběrového řízení:

Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.

Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

 

Požadavky stanovené pro uchazeče:

  • minimálně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou nejlépe sociálního zaměření,
  • organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, empatie
  • pracovní flexibilita, schopnost samostatné práce, odpovědnost
  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet),
  • orientace ve správním řízení výhodou.

 

Nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání
  • zajímavou práci orientovanou na klienta;
  • odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, sociálně zdravotní volno)
  • pružnou pracovní dobu,
  • 200 hodin dovolené
  • možnost získání městského bytu.

 

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul;
  • datum a místo narození;
  • státní příslušnost;
  • místo trvalého pobytu;
  • korespondenční adresa;
  • telefonní číslo a e-mail;
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
  • datum a podpis zájemce.

 

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • strukturovaný životopis
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě vzniku pracovního poměru)
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů ČR bude požadován v případě vzniku pracovního poměru)

Popis vykonávané práce:

V rámci pracovní náplně budete zajišťovat plnění povinností dle zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení.

Budete především poskytovat poradenství v oblasti bydlení, pomáhat klientům při vyhledávání, dosažení a udržení vyhovujícího bydlení. Budete vyřizovat žádosti o potvrzení o osobách evidovaných na seznamu potřebných, provádět změny údajů o bytu v evidenci, zpracovávat žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření, vyřizovat formou správního řízení žádosti o zápis bytu do evidence. Budete vyhodnocovat bytovou situaci, podávat žádosti o závazná stanoviska Úřadu práce a podílet se na zpracování Zprávy o bydlení za dané území.

 

Platové zařazení: do platové třídy 9, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.

 

Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 2.1.2026, případně dle vzájemné dohody.

 

Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 1.12.2025 do 11.00, tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.

 

Způsob podání přihlášky:

  • osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp.232, 235, 236)
  • osobně na kontaktním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
  • elektronicky – prostřednictvím online formuláře u daného inzerátu na webu města
  • elektronicky – prostřednictvím datové schránky
  • odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
  • na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“

 

Poskytování informací:

Informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Ing. Martiny Vackové, vedoucí Kanceláře tajemníka na vackova@mestojablonec.cz,; informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, MPA, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení nakrausova@mestojablonec.cz.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.

Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.

Zaujali jsme vás? Připojte se k nám!

Hledáme motivované kolegy, kteří chtějí být součástí stabilního a profesionálního týmu.