Kontakty Dokumenty Úřední deska

První prázdninový týden bude mít magistrát na Komenského 8 zavřeno

Archiv 14. června 2017
Autor: Petr Vitvar

14.06.2017 - Budova magistrátu v Komenského ulici v Jablonci nad Nisou projde v prvním prázdninovém týdnu plánovanými úpravami a bude od pátku 30. 6. (včetně) až do pátku 7. 7. 2017 (včetně) pro veřejnost uzavřena. Úřední sobota bude 24. 6. 2017

Hlavním důvodem omezení provozu je rekonstrukce a vylepšení prostor sloužících veřejnosti: čekáren, schodišť a vstupního prostoru budovy magistrátu v ulici Komenského. „Ve vestibulu vybudujeme novou dvojpřepážku pro pracoviště pokladny a Czech pointu, a dojde k výměně nevyhovujícího osvětlení. Občany pak budou nově odbavovat dvě pracovnice,“ popisuje Petr Karlovský, vedoucí odboru správního, práce, které si vyžádají týdenní odstávku všech pracovišť v budově - občanské průkazy, pasy, řidičské průkazy, přihlašování a odhlašování vozidel, matrika, živnostenský úřad.

Pozitivní zpráva je, že o vydání nového cestovního dokladu i občanského průkazu či nahlásit ztrátu dokladu na je možné na kterémkoliv jiném úřadu obce s rozšířenou působností, tedy například také v Tanvaldu, Železném Brodě či Liberci. Totéž platí u provádění změn v registru vozidel a agendu živnostenského úřadu.

Naopak, přihlášení a jiné úkony ohlašovny spojené s trvalým pobytem, stejně tak záležitosti matriky spojené např. s vydáním rodného, oddacího, popř. úmrtního listu, nebo agenda související s řidičskými průkazy bude možné vyřídit až od pondělí 10. července.  K těmto agendám je i nadále místně příslušný pouze úřad dle trvalého pobytu klienta.

„Termín pro opravy exponovaných pracovišť magistrátu se hledá těžko. Rozhodli jsme se pro první prázdninový týden, který má díky státním svátkům jen tři pracovní dny. Pracovní sobotu, která je tradičně první sobotu v měsíci, přesouváme na 24. června a pro začátek stavebních prací využijeme i sanitárního dne poslední pátek v měsíci, tedy 30. června, kdy je zavřeno,“ vysvětluje tajemník úřadu Marek Řeháček.

Magistrát města Jablonec nad Nisou se omlouvá všem občanům za případné způsobené komplikace.

Další informace

  • Ve výjimečně naléhavém případě a v kriticky neodkladné situaci (např. urgentní vyzvednutí hotového dokladu z důvodu odletu do zahraničí) bude po dobu odstávky možné kontaktovat vedoucí příslušného oddělení, u občanských průkazů a cestovních dokladů na tel. č. 602 477 879, u matriky na tel. č. 728 958 293 a v záležitostech řidičských průkazů na tel. č. 775 138 980, případně také vedoucího odboru na tel. č. 602 411 304.
  • Úřední doba magistrátu o prázdninách
Sdílet