Kontakty Dokumenty Úřední deska

Od 1. března bude možné podat oznámení o akci na jednom místě

Archiv 14. února 2019

15.02.2019 - Od 1. března 2019 bude možné podat oznámení o konání sportovní, kulturní či společenské akce, která se koná na území Statutárního města Jablonec nad Nisou, na jednom místě.

Žadatel tak bude mít větší přehled o tom, co se s jeho žádostí děje. Na stejném místě najde všechny potřebné informace a celý proces vyřízení oznámení se zrychlí. Žádosti bude přijímat od 1. března 2019 Bc. Jitka Krausová (číslo dveří 426, e-mail: jkrausova@mestojablonec.cz, telefon: +420 483 357 163).

Jaké akce se oznamují?

  • Akce s dopadem na život ve městě (např. s větším počtem účastníků, vlivem na dopravu a parkování, dopadem na provoz MHD, majetek či zařízení města).
  • Akce pořádané na pozemcích v majetku města.
  • Akce, u nichž je třeba zajistit bezpečnost asistencí policejních složek.
  • Akce, které nemají charakter veřejného shromáždění dle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím.

Co k tomu potřebuji?

Jak a kam oznámení podat?

  • Osobně, poštou nebo elektronicky.
  • Na podatelnu nebo příslušnému pracovníkovi - Bc. Jitka Krausová (číslo dveří 426, e-mail: jkrausova@mestojablonec.cz, telefon: 483 357 163).

Jaký bude další postup?

  • Oznámení schvaluje porada vedení magistrátu v nejbližším možném termínu. Akci povolí, uvede podmínky jejího konání, akceptuje ji, navrhne jiný termín či umístění akce, zadá doplňující úkol atd.
  • Městská policie vždy po projednání bezodkladně předává informaci o oznámení Policii ČR.

Oznámení o pořádání akce má pouze informativní charakter. Příslušná povolení a žádosti, související s konáním akce (např. pronájem či výpůjčka majetku, povolení užívání zeleně, zvláštní užívání komunikací, řešení nočního klidu), si je pořadatel povinen zajistit samostatně.

Sdílet