Městský úřad v Jablonci nad Nisou se snaží zlepšovat kvalitu své práce. Od minulého roku, kdy se připojil k několikaletému projektu s názvem CAF, jehož cílem je hledání cest ke zlepšení, zavedla jablonecká radnice do své práce několik novinek. A to jak směrem k občanům:
(připravuje zveřejnění přibližně 80 tzv. životních situací s podrobným návodem, jak postupovat,
v průběhu listopadu by se mělo začít zkoušet objednávání občanů pomocí SMS na některá oddělení),
tak i směrem k vlastním pracovníkům radnice:
(vybudování intranetu,
celková revize vnitřních předpisů,
zavedení softwaru Ginis, . . .)
V těchto dnech jablonecká radnice odesílá přihlášku do soutěže resortní ceny Ministerstva vnitra ČR za zvyšování kvality veřejné služby. Hodnocení přihlášených měst by mělo probíhat v listopadu a být známo ještě do konce tohoto roku. Bez ohledu na zmíněnou soutěž jablonecká radnice pracuje na dalším ročním hodnocení své práce v rámci CAF a hledá další způsoby jak se dále přibližovat občanům a zkvalitňovat své služby. Kromě jiného například na druhou polovinu roku připravuje pravidelný sociologický průzkum veřejného mínění mezi občany Jablonce nad Nisou.