Kontakty Dokumenty Úřední deska

Bytové záležitosti se budou vyřizovat jinde

Archiv 17. března 2005

Tisková zpráva 16. 03. 2005

Od 23.března 2005 se ruší kanceláře dosavadního oddělení obecních bytů, které sídlilo v budově v Komenského ulici ve III. patře. Oddělení jako takové zaniká a pracovnice přechází pod oddělení technické obsluhy, které má kromě jiného na starosti správu bytového fondu města. Nové pracoviště lidé najdou přímo v budově radnice, ve II. patře v kanceláři č. 226.

Náplň nového pracoviště:

  • vydávání návrhů na uzavření nájemních a ubytovacích smluv u obecních bytů, penzionů a v domě pro rodiče s dětmi,
  • řešení bytových náhrad včetně havárií a přístřeší,
  • zajištění bydlení pro děti z dětských domovů v Jbc. a obsazování pokojů v domě pro rodiče s dětmi,
  • podnájmy, výměny, sloučení a přechod nájmu bytů
  • zajištění bydlení pro zdravotně postižené občany
  • návrhy a změny nájemného z bytů
  • vydávání pokynů k obsazování lůžek a pokojů na městských ubytovnách
  • zajištění organizace výběrových řízení na nájem obecních bytů dle Pravidel pronajímání obecních bytů ve městě Jablonci nad Nisou
  • obsazování bytů se státní dotací
Sdílet