Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru Kancelář tajemníka Magistrátu města Jablonec nad Nisou (odborný referent oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Požadavky stanovené pro uchazeče:
Nabízíme:
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
Popis vykonávané práce:
V rámci pracovní náplně budete zajišťovat plnění povinností dle zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení.
Budete především poskytovat poradenství v oblasti bydlení, pomáhat klientům při vyhledávání, dosažení a udržení vyhovujícího bydlení. Budete vyřizovat žádosti o potvrzení o osobách evidovaných na seznamu potřebných, provádět změny údajů o bytu v evidenci, zpracovávat žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření, vyřizovat formou správního řízení žádosti o zápis bytu do evidence. Budete vyhodnocovat bytovou situaci, podávat žádosti o závazná stanoviska Úřadu práce a podílet se na zpracování Zprávy o bydlení za dané území.
Platové zařazení: do platové třídy 9, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 2.1.2026, případně dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 1.12.2025 do 11.00, tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
Poskytování informací:
Informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Ing. Martiny Vackové, vedoucí Kanceláře tajemníka na vackova@mestojablonec.cz,; informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, MPA, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení nakrausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.