Podnikatelé na území města Jablonec nad Nisou se mohou od 1.1.2022 zapojit do systému nakládání s odpady ve městě v rámci třídění odpadů.
Každá právnická osoba a osoba oprávněná k podnikání provozující svou činnost na území města Jablonec nad Nisou.
Plátcem je:
a) právnická osoba
b) osoba oprávněná k podnikání
Město umožňuje zapojení pouze s vybranými tříděnými odpady z nevýrobní činnosti: papír, bílé a barevné sklo, plasty a nápojové kartony.
Podnikatelské subjekty 6 a více zaměstnanců:
Možnost přistavení samostatných nádob o objemu 120 l, 240 l, popř. 1100 l na adresu provozovny pro komodity papír, plasty a nápojové kartony, barevné sklo. Jednotkové ceny jsou odvislé od objemu nádoby a příslušné frekvence jejího vývozu viz přiložený ceník. V ceně jsou rovněž zahrnuty náklady na pořízení a pronájem sběrných nádob. Smluvní povinností zapojeného průvodce odpadu je skladovat sběrné nádoby v provozovně či objektu se souhlasem vlastníka, a pouze v době jejího svozu umístit nádoby na místo přistavení určené v kooperaci se svozovou společností. Orientační doba svozu bude průvodci sdělena zástupcem svozové společnosti při podpisu smlouvy.
Podnikatelské subjekty do 5 zaměstnanců:
V případě menších provozoven, které mají do 5 zaměstnanců a nemají prostor k umístění nádoby ve své provozovně nabízíme možnost využití veřejných stanovišť na tříděné komodity za paušální měsíční poplatek na zaměstnance. Podmínkou je uzavření písemné smlouvy.
V případě zájmu o službu právnická osoba podá vyplněný objednávkový formulář osobně na magistrátu, písemně, e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem nebo datovou schránkou. Následně bude sepsána smlouva o využití obecního systému odpadového hospodářství.
Datum poslední aktualizace: 23.1.2023