Bezplatná telefonní linka
Bezplatná telefonní linka Magistrátu města Jablonec nad Nisou
800 155 151
Po vytočení telefoního čísla se ozve automat, který vám nabídne čtyři volby:
1. Komunální odpad
-
Pro problémy s komunálním odpadem stiskněte číslo 1.
-
Oznámení vyřizují Severočeské komunální služby, s.r.o.
2. Zimní údržba a veřejné osvětlení
- Pro problémy se zimní údržbou a veřejným osvětlením stiskněte číslo 2.
- Vyřizují Technické služby Jablonec nad Nisou, s.r.o.
3. Oprava silnic a chodníků
- Pro opravu silnic a chodníků stiskněte číslo 3.
- Oznámení přijímá 24 hodin denně městská policie, která ho předá oddělení správy komunikací.
- Pro oznámení závady můžete také poslat MMS zprávu s fotografií na mobilní číslo:
721 932 913
4. Ostatní
- Pro předání podnětu na magistrát stiskněte číslo 4, váš hovor bude nahráván.
- Přímý hovor s pracovníkem magistrátu v úředních hodinách, jinak záznamník.
- Zajišťuje oddělení interního auditu a stížností (IAS).
- Doba kontaktu je omezena na 5 minut.
- Převzatý podnět nebo oznámení je ihned vyhodnocen a bez zbytečného odkladu předán k vyřízení funkčně příslušnému útvaru magistrátu.
- Pokud k vyřízení přijatého oznámení není Magistrát města Jablonec nad Nisou věcně příslušný, bude toto oznámení předáno jinému orgánu (pokud je znám), nebo věc odložena.
- Odmítne-li útvar magistrátu oznámení patřící do věcné příslušnosti magistrátu převzít, bude předáno s uvedením důvodu odmítnutí tajemníkovi.
- Podněty a oznámení nejasného a nekonkrétního obsahu oddělení interního auditu a stížností zaeviduje a odkládá.
- Každé jednotlivé oznámení je u oddělení IAS archivováno. Doba archivace je jeden rok.
K čemu linka slouží a neslouží
- Linka slouží ke sběru podnětů a oznámení událostí, jejichž řešení spadá do kompetence Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
- Linka neslouží k podávání stížností (tato problematika je upravena samostatným vnitřním předpisem schváleným radou města - příloha č. 3 organizačního řádu Směrnice pro vyřizování a evidenci stížností a petic).
- Linka neslouží k ověřování stádia, v kterém se nachází vyřizování občanem uplatněné žádosti.
- Linka neslouží ostatním pracovníkům magistrátu na „přesměrování pro ně neřešitelného problému“
- Občan, který linku použije nemůže počítat se zpětnou vazbou (tj. vyrozuměním jak byl podnět vyřízen).