Den vyvěšení: | 11.1.2023 |
Den sejmutí: | 27.1.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru kanceláře tajemníka Magistrátu města Jablonec nad Nisou (mzdová účetní)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk;
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
Nabízíme:
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
Popis vykonávané práce:
Pracovník zajišťuje plnění úkolů svěřených Radou města Jablonec nad Nisou odboru kanceláře tajemníka dle pracovní náplně určené vedoucím odboru a tajemníkem magistrátu města. Zejména jde o zpracování mzdové agendy podle platné legislativy a interních předpisů pro zaměstnance magistrátu města, městské police, uvolněné a neuvolněné zastupitele; zpracování hlášení do systému ISP; plnění úkolů spojených s evidencí docházky, stravenek; plnění povinností za zaměstnavatele vůči orgánům státní správy; zpracování měsíčních výkazů a hlášení, předepsaných srážek za exekuce; zpracování ročního zúčtování daní z příjmů fyzických osob atd.
Platové zařazení: do platové třídy 9, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem dle vzájemné dohody, nejlépe od 1. 4. 2023.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 27 1. 2023 do 11.00, tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
Poskytování informací:
Informace k pracovní náplni poskytne Bc. Pavlína Reichelová, vedoucí organizačního a personálního oddělení na reichelova@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, oddělení organizační a personální na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.