Den vyvěšení: | 3.1.2023 |
Den sejmutí: | 10.2.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru správního Magistrátu města Jablonec nad Nisou (odborný referent oddělení dopravně správních agend - zkušební komisař autoškol)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budova Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 25 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
· vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického zaměření
· minimálně pět let netrestán soudem nebo správním orgánem zákazem řízení motorových vozidel
· povinnost absolvovat základní školení pro zkušební komisaře zakončené zkouškou
· držení řidičských oprávnění alespoň skupin: A, B po dobu nejméně 5 ti let; držení ŘO skupin C, D, T výhodou
· dokonalá znalost pravidel silničního provozu, vč. právních předpisů souvisejících s technickými požadavky na provoz silničních vozidel
· profesní zkušenosti související s dopravní problematikou či dosavadní praxe výhodou
· komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů
· psychická odolnost proti stresu, časová flexibilita
· uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání;
- odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pět dní sociálně zdravotního volna)
- pružnou pracovní dobu
- pět týdnů dovolené
- možnost získání obecního bytu.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
· jméno, příjmení a titul;
· datum a místo narození;
· státní příslušnost;
· místo trvalého pobytu;
· korespondenční adresa;
· telefonní číslo;
· e-mail (je-li k dispozici);
· číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
· datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
· strukturovaný životopis
· výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
· doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii
Popis vykonávané práce: zkušební komisař na úseku získávání a zdokonalování odborné způsobilosti řidičů motorových vozidel; výkon státního dozoru ve věcech získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel; administrativní činnosti spojené s vedením registru řidičů; vedení správních řízení ve věcech udělování, podmiňování, omezování, odnímání a získávání řidičského oprávnění.
Platové zařazení: do 10. platové třídy, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem k 1. 3. 2023, příp. později dle dohody
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 10. 2. 2023 do 11 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou
Způsob podání přihlášky:
- osobně na Informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
- osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 235 (příp. 232, 234, 236)
- odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u vedoucího oddělení dopravně správních agend na tomek@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.