Životní situace

Zobrazení situace: základní rozšířené úplné

Identifikační číslo návodu: 261

Kód životní situace: SPD11

OSPOD - Informace pro děti - stížnost

Stížnost je telefonát, dopis, email nebo ústní sdělení (to znamená, že nám to povíš v kanceláři), ve kterém můžeš napsat nebo říct, že se ti nelíbilo něco na tom, jak s tebou sociální pracovnice nebo kurátor mluví nebo jak se k tobě chovají. Když nám o tom, že se ti něco nelíbí, řekneš osobně, my s tebou takovou stížnost sepíšeme a budeme ji řešit, jako kdyby přišla poštou.

Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:

Stížnost nebo pochvalu můžeš podat:

  • ústně
  • e-mailem
  • poštou

Nezapomeň v dopise se stížností napsat, na jakou adresu ti máme odpovědět.

Až pošleš stížnost, vedoucí oddělení a vedoucí odboru, kde všichni pracujeme, si ji přečtou, zapíšou, že jsi nám stížnost poslal/a, a prozkoumá se, co se stalo, najdou toho pracovníka, na kterého si stěžuješ, a promluví si s ním.

Na kterém úřadu můžete tuto situaci řešit:

Magistrát města Jablonec nad Nisou, Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad Nisou, 46601

Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:

Lhůty pro vyřízení:

Do 30 dnů ti napíšeme, jak vše dopadlo, tedy jak stížnost byla vyřízena.

Opravné prostředky:

Pokud se ti odpověď nebude líbit, můžeš požádat rodiče, nebo někoho staršího, aby ti pomohli napsat stížnost panu tajemníkovi, nadřízenému našeho odboru.

Související životní situace:

Za správnost návodu odpovídá - obecně: vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí, osvojení

Za správnost návodu odpovídá pan / paní: Mgr. Hana Krámská

Návod je zpracován podle právního stavu ke dni: 1.9.2021

Datum poslední aktualizace: 1.9.2021

load