Životní situace
OSPOD - Informace pro děti - stížnost
Stížnost je telefonát, dopis, email nebo ústní sdělení (to znamená, že nám to povíš v kanceláři), ve kterém můžeš napsat nebo říct, že se ti nelíbilo něco na tom, jak s tebou sociální pracovnice nebo kurátor mluví nebo jak se k tobě chovají. Když nám o tom, že se ti něco nelíbí, řekneš osobně, my s tebou takovou stížnost sepíšeme a budeme ji řešit, jako kdyby přišla poštou.
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:
Stížnost nebo pochvalu můžeš podat:
- ústně
- e-mailem
- poštou
Nezapomeň v dopise se stížností napsat, na jakou adresu ti máme odpovědět.
Až pošleš stížnost, vedoucí oddělení a vedoucí odboru, kde všichni pracujeme, si ji přečtou, zapíšou, že jsi nám stížnost poslal/a, a prozkoumá se, co se stalo, najdou toho pracovníka, na kterého si stěžuješ, a promluví si s ním.
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:
-
-
Mgr. Hana Krámská
Radnice -> 4. patro -> 416 Navigovat
-
Mgr. Hana Krámská
-
-
Mgr. Martina Rosenbergová, MBA
Radnice -> 4. patro -> 436 Navigovat
-
Mgr. Martina Rosenbergová, MBA
-
-
JUDr. Marek Řeháček, MPA
Radnice -> 2. patro -> 234 Navigovat
-
JUDr. Marek Řeháček, MPA
Lhůty pro vyřízení:
Do 30 dnů ti napíšeme, jak vše dopadlo, tedy jak stížnost byla vyřízena.
Datum poslední aktualizace: 1.9.2021