Životní situace
B - Reklamace zboží
Reklamaci zboží lze uplatnit v kterékoli provozovně podnikatele, u kterého bylo zboží zakoupeno. Dokladem o zakoupení zboží je paragon.
Kdo je oprávněn v této věci jednat:
Každý občan.
Podmínky a postup řešení:
Podmínkou pro uplatnění reklamace je prokázání skutečnosti, že zboží bylo zakoupeno, tedy předložení paragonu nebo jiného dokladu. Prodávající by měl uplatnění reklamace potvrdit písemně. Současně si může vyžádat odevzdání dokladu o koupi, proto je dobré ho mít okopírovaný. Lhůta pro vyřízování reklamace nesmí překročit 30 pracovních dní a to ani v případě,že si prodávající vyžádá od někoho posudek ( jakýkoli). Prodloužení lhůty připadá v úvahu jedině se souhlasem zákazníka.
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:
Kontaktujete podnikatele v provozovně (v sídle,v místě podnikání )a uplatníte reklamaci. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník, pověřený vyřizovat reklamace.
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:
-
V pondělí a ve středu v úředních hodinách, v ostatní dny po předchozí telefonické domluvě.
-
Bc. Petr Novotný, DiS.
Komenského 8 -> 4. patro -> 505 Navigovat -
Mgr. Jana Bernatová Kotrbová
Komenského 8 -> 4. patro -> 504 Navigovat
-
Bc. Petr Novotný, DiS.
-
-
Ing. Jitka Prchalová
Komenského 8 -> 4. patro -> 506 Navigovat
-
Ing. Jitka Prchalová
Jaké doklady a informace musíte mít s sebou:
Doklad o uplatnění reklamace, případně kopii dokladu o zakoupení zboží
Lhůty pro vyřízení:
Lhůta pro vyřízení reklamace podnikatelem je 30 dní
Datum poslední aktualizace: 20.4.2023