Aktuální oznámení
Výběrové řízení na pozici referent odboru investic (referent oddělení přípravy a realizace investic)
Den vyvěšení: | 13.9.2023 |
Den sejmutí: | 6.10.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Podrobnosti:
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru investic Magistrátu města Jablonec nad Nisou - (referent oddělení přípravy a realizace investic)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budova Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
- adekvátní vzdělání nejlépe stavebního směru;
- zkušenosti s realizací staveb, či projektové přípravy je výhodou;
- dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou;
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
- flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost;
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
- perspektivní zaměstnání;
- odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pět dní sociálně zdravotního volna),
- pružnou pracovní dobu,
- pět týdnů dovolené;
- možnost získání obecního bytu.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- korespondenční adresa;
- telefonní číslo, (e-mail);
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
- datum a podpis zájemce.
Popis vykonávané práce:
Zajištění realizace staveb zařazených do rozpočtu města, zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků jednotlivých staveb, inženýrská činnost investora, zajištění stavebního dozoru, kontrola plnění smluv, odsouhlasování faktur za provedené práce, předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva, příprava podkladů pro vyúčtování dotací a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek.
Platové zařazení: do platové třídy 10., která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 6.10.2023 do 11 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
- osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp. 232, 235, 236)
- osobně na Informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
- odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Ing. Pavla Sluky, vedoucího oddělení přípravy a realizace investic na sluka@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, MPA, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, oddělení organizační a personální na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.