Aktuální oznámení
Výběrové řízení na pozici referent/ka odboru investic - projektový manažer/manažerka digitalizace
Den vyvěšení: | 7.3.2023 |
Den sejmutí: | 24.3.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Podrobnosti:
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent/ka odboru investic Magistrátu města Jablonec nad Nisou - (projektový manažer/projektová manažerka digitalizace)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budova Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání;
- znalost projektového řízení a praxe podmínkou. Certifikace tipu Prince, PMI, IPMA výhodou.
- schopnost koncepční a organizační práce, odpovědnost, samostatnost a proaktivita;
- dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy výhodou;
- komunikace na vysoké úrovni, schopnost vedení lidí a kooperace;
- proaktivní přístup a odolnost proti stresu;
- flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost;
- schopnost spolupráce, sdílení a interakce prostřednictvím digitálních technologií;
- velmi dobrá znalost práce na PC, především MS Office;
- zájem o rozvoj v oborech projektového řízení a digitalizace.
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání;
- možnost rozvoje v oborech projektového řízení a digitalizace;
- odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení, příp. titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- korespondenční adresa;
- telefonní číslo (e-mail);
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
- souhlas s nakládáním poskytnutých osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
- datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- strukturovaný životopis
- výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii;
Popis vykonávané práce:
Řízení projektu ve všech jeho fázích - inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření.
- Správa a řízení projektového zásobníku: správa nástrojů pro sběr projektových záměrů; komunikace s předkladateli projektových záměrů; podpora přípravy projektových záměrů; řízení procesu schvalování projektových záměrů;
- Projektové řízení: řízení a plánování projektů; sestavení, vedení a řízení projektového týmu; stanovení a řízení časového plánu realizace projektu; řízení zdrojů a rizik projektu; koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech; řízení komunikace v projektu a součinnosti úřadu; podpora a motivace členů projektu; řízení informací a kontrola kompletní dokumentace k projektu; koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu; spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu; řízení projektových změn; kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami;
- Monitoring: průběžný monitoring projektu, kontrola kvality a výsledků; vyhodnocování realizovaných projektů; prezentace projektových výstupů.
Platové zařazení: do platové třídy 12, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 1.4.2023 popř. dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 24.3.2023 do 11 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
- osobně na Informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
- osobně na Organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp. 235, 236)
- odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, Organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
- elektronicky – datovou schránkou
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u MgA. Jakuba Chuchlíka, náměstka primátora na chuchlik@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová z organizačního a personálního oddělení magistrátu města na krausova@mestojablonec.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.