Aktuální oznámení
Výběrové řízení na pozici ředitel/ka organizace Městská knihovna Jablonec nad Nisou, p. o.
Den vyvěšení: | 16.2.2023 |
Den sejmutí: | 20.3.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - odbor humanitní |
Typ oznámení: | Volná místa |
Podrobnosti:
Rada města Jablonec nad Nisou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce ředitele/ky organizace Městská knihovna Jablonec nad Nisou, p. o., se sídlem Dolní náměstí 1, 466 01 Jablonec nad Nisou
Funkce:
- ředitel/ka příspěvkové organizace zřízené statutárním městem Jablonec nad Nisou
Platové zařazení:
- platová třída 11 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Předpokládané datum nástupu do funkce:
- k 1. 6. 2023 nebo dle dohody
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání (zaměření na knihovnictví a informační studia výhodou);
- znalost legislativy oblasti knihovnictví a příspěvkových organizací zřizovaných územními samosprávnými celky;
- orientace v aktuálních trendech knihovnictví;
- praxe v knihovnictví nebo kulturních zařízeních výhodou;
- praxe v řízení a vedení pracovního týmu min. 3 roky výhodou;
- všeobecný kulturní přehled;
- schopnost samostatné odborné a koncepční práce;
- výborné organizační, komunikační a řídící schopnosti, samostatnost, rozhodnost, aktivní a tvůrčí přístup k řešení problémů;
- vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, časová flexibilita;
- komunikativní znalost min. jednoho světového jazyka (anglický nebo německý) výhodou;
- dobrá uživatelská znalost práce na PC.
Nabízíme:
- zajímavou a zodpovědnou práci;
- dobré podmínky pro výkon funkce;
- možnost seberealizace a osobního růstu.
Písemná přihláška uchazeče k výběrovému řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- korespondenční adresa;
- telefonní číslo, e-mail;
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
- souhlas s nakládáním poskytnutých osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů;
- datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- motivační dopis (max. jedna normostrana A4);
- strukturovaný životopis;
- návrh koncepce směřování a rozvoje organizace (max. 4 normostrany A4);
- výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce;
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii;
- lustrační osvědčení podle zák. č. 451/1991 Sb. v platném znění, tato povinnost se nevztahuje na uchazeče narozené po 1. 12. 1971.
Lhůta pro podání přihlášky:
Uzávěrka pro doručení přihlášek je 20. 3. 2023 do 12:00 hodin, tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
- osobně na organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dv. 234;
- zasláním na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, kancelář tajemníka, organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou;
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení na ředitele Městská knihovna Jablonec nad Nisou, p. o.“.
Poskytování informací k výběrovému řízení:
Informace k výběrovému řízení poskytne Mgr. Miroslava Rýžaková, vedoucí humanitního odboru, e-mail: ryzakova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.