Den vyvěšení: | 11.5.2022 |
Den sejmutí: | 27.5.2022 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru ekonomiky Magistrátu města Jablonec nad Nisou (referent oddělení rozpočtu a poplatků).
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk;
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
· středoškolské vzdělání ekonomického směru výhodou;
· znalost zákona č. 565/1190 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, výhodou znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů;
· výhodou znalost práce s informačním systémem Ginis;
· zkušenost s vedením pokladní agendy;
· znalost Jablonce nad Nisou z hlediska místopisu výhodou;
· administrativní a komunikační schopnosti, pečlivost, aktivní přístup k řešení problémů;
· uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office).
Nabízíme:
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
Popis vykonávané práce:
Pracovník provádí správu místního poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci – evidenci poplatků, vyhledávací činnost – noví poplatníci, vyzývání k prokázání skutečností potřebných pro správné stanovení místního poplatku, zjišťování přeplatků a nedoplatků, vydávání platebních výměrů.
Platové zařazení: do platové třídy 9, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem ihned nebo dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 27.5.2022 do 11.00 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
· osobně na Organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp. 232, 235,236)
Poskytování informací:
informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Ing. Jitky Hujerové, vedoucí oddělení rozpočtu a poplatků na jhujerova@mestojablonec.cz;
informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, oddělení organizační a personální na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.