Den vyvěšení: | 28.4.2022 |
Den sejmutí: | 16.5.2022 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici:
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví Magistrátu města Jablonec nad Nisou (odborný referent/právní specialista)
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budova Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
· vzdělání v oboru právo a právní věda, příp. sociální práce;
· dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou;
· výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
· flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost;
· uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);
· dobrá orientace v právním řádu České republiky a právu Evropské unie;
· znalost práce s automatizovanými systémy právních informací,
· řidičské oprávnění skupiny „B“.
Nabízíme:
· perspektivní zaměstnání;
· odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
· jméno, příjmení a titul;
· datum a místo narození;
· státní příslušnost;
· místo trvalého pobytu;
· korespondenční adresa;
· telefonní číslo;
· číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
· datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
· strukturovaný životopis
· výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
· doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii
Popis vykonávané práce:
Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy nebo samosprávy. Výkon dílčích právních činností v jednotlivých oborech státní správy nebo samosprávy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, a to v agendě veřejného opatrovnictví.Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem ihned popř. dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 16. 5. 2022 do 11,00 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou
Způsob podání přihlášky:
Poskytování informací:
informace k pracovní náplni jsou k dispozici u Bc. Lucie Strádalové, vedoucí oddělení sociální péče na stradalova@mestojablonec.cz; informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.