Archiv oznámení
Výběrové řízení na pozici vedoucí oddělení pro komunikaci s veřejností
Den vyvěšení: | 30.11.2022 |
Den sejmutí: | 16.12.2022 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Podrobnosti:
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
vedoucí oddělení pro komunikaci s veřejností na odboru kancelář primátora Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budova Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území správního obvodu města Jablonec nad Nisou, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., v platném znění.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem - lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání;
- praxe tiskové mluvčí výhodou
- zkušenosti v mediální komunikaci, marketingu a PR v prostředí veřejné správy
- zkušenosti a praxe v týmové práci
- organizační a komunikační schopnosti, maximální nasazení, schopnost samostatné tvůrčí práce a koncepčního myšlení, schopnost rozhodovat
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet, Power Point)
- praxe se správou sociálních sítí
- schopnost pořizování fotografií a videí a jejich úpravy pro prezentaci
- znalost místních podmínek výhodou;
- orientace v prostředí výkonu státní správy a samosprávy
- časová flexibilita, schopnost samostatné práce – u vybraných akcí práce mimo stanovenou pracovní dobu;
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání;
- odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- kontaktní adresa;
- telefonní číslo;
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
- datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- strukturovaný životopis
- výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
- lustrační osvědčení
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii
- písemnou představu o fungování a vedení odboru kancelář primátora (max. 2 strany A4)
Popis vykonávané práce:
Zajišťuje chod oddělení pro komunikaci s veřejností – vytváření dobrého obrazu města, mediální výstupy, komunikace s veřejností, spolupráce s ostatními odděleními při přípravě akcí pořádaných městem.
Platové zařazení: do platové třídy 11, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s termínem nástupu 2.1.2023, příp. dle vzájemné dohody
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 16. prosince 2022 do 11 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou. Uchazeči, u kterých bude vyžádán ústní pohovor, budou k němu vyzváni.
Způsob podání přihlášky:
- osobně na Informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
- osobně na Organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (případně 235, 236, 232)
- odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, Organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u vedoucí odboru Mgr. Jany Matěchové na matechova@mestojablonec.cz, informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení magistrátu města na krausova@mestojablonec.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.