Jablonecké putování získalo druhé místo ve Velké ceně cestovního ruchu

20.01.2012 - Jablonecké putování, herní knížka s dvaceti příběhy a drobnými úkoly vztaženými k putovním místům, získalo druhé místo v soutěži o Velkou cenu cestovního ruchu 2011/2012. 

Pátý ročník soutěže se konal v rámci mezinárodního veletrhu cestovního ruchu Regiontour v Brně v termínu 12. – 15. ledna 2012 a vyhlásila jej společnost Veletrhy Brno spolu s vydavatelstvím C.O.T. media. Soutěžilo se v pěti kategoriích, do kterých se přihlásilo celkem 91 účastníků. Smyslem soutěže je zviditelnit výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu a upozornit na atraktivní novinky či možnosti, které nabízejí.

První místo v kategorii Nejlepší turistický produkt získaly „Poutní stezky východní Moravy“, produkt určený především klientele se zájmem o historii, kulturu, tradice a náboženskou tematiku. Druhé místo patřilo Jabloneckému putování a třetí místo obsadila společná vstupenka „Stříbrný klíč ke Kutné Hoře“, která opravňuje ke vstupu do osmi hlavních kutnohorských památek a je propojená s dalšími návštěvnickými benefity.

Jablonecké putování bylo realizováno v rámci projektu „Jablonecko jako centrum cestovního ruchu Jizerských hor“, který byl spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.

Logo - EU - ivestice do vaší budoucnostiLogo - Regionální operační program NUTS II Severovýchod

Další informace

Vytvořeno 20.1.2012 15:17:25 | přečteno 1703x | Petr Vitvar