primátor - RNDr. Jiří Čeřovský |
kancelář primátora |
vedoucí kanceláře primátora - Mgr. Jana Matěchová |
oddělení sekretariát primátora |
asistentka primátora - Mgr. Kateřina Hujerová |
sekretariát primátora, MP - Mgr. Karla Hackelová |
propagační referent, SPOZ - Iva Bendová |
oddělení pro komunikaci s veřejností |
tisková mluvčí - Jana Fričová |
webmaster - Petr Vitvar |
osadní výbory - Jan Štol |
vedoucí oddělení krizového řízení, bezpečnostní ředitel - Bc. Vratislav Pavlín |
referent krizového řízení - Ing. Petr Bartoň |
bezpečnostní tajemník, HOPSK, JSDHO - Ing. Jitka Fantová |
vedoucí oddělení interního auditu a stížností - Bc. Martin Oklamčák |
interní audit, stížnosti a petice - Iveta Landová; Alena Polreichová |
vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek - Mgr. Jiří Kučera |
asistentka právního oddělení, veřejné zakázky |
právník - Mgr. Alžběta Svobodná |
vymáhání pohledávek - Lucie Malá, DiS.; Jitka Manhartová |
veřejné zakázky - Ing. Soňa Černá |
vedoucí oddělení dotací - Mgr. Iveta Habadová, MBA |
specialista na dotace - Mgr. Radúz Drozen |
projektový manažer - Alena Cincibusová; Ing. Slavěna Hájková Znamenáčková |
náměstek primátora pro oblast humanitní - Mgr. David Mánek |
sekretariát náměstka primátora (D. Mánek) - Radka Baloghová |
odbor humanitní |
vedoucí odboru humanitního - Mgr. Miroslava Rýžaková |
sekretariát odboru humanitního - Šárka Bachmannová |
ekonom - Ing. Diana Zappeová |
vedoucí oddělení kultury a sportu - Mgr. Miroslav Šourek |
kultura - Lucie Kocourková, DiS. |
sport, dotace, peněžité dary - Jiří Kubsch |
vedoucí oddělení školství - Mgr. Zdeňka Květová |
mateřské školy - Ing. Alena Purmová |
provoz MŠ a ZŠ - Ing. Markéta Spurová |
základní školy - Bc. Lenka Lipšová |
odbor sociálních věcí a zdravotnictví |
vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví - Mgr. Martina Rosenbergová, MBA |
sekretariát, ekonom - Hana Hladíková |
vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí, právní poradenství - Mgr. Hana Krámská |
administrativní pracovník - Lucie Peldová |
kurátor pro děti a mládež - Bc. Petr Zbranek |
asistentka - Zuzana Landová |
sociální pracovník, náhradní rodinná péče - Mgr. Michaela Císlerová; Mgr. Pavlína Habánová; Bc. Daniela Hnyková |
sociální pracovník, problematika týraných dětí - Bc. Šárka Petříčková |
sociální pracovník - Bc. Marie Hudíková; Bc. Lenka Kašparová; Bc. Zdeňka Mařanová; Bc. Jarmila Petrušková |
kurátor pro děti a mládež, problematika týraných dětí - Mgr. Milena Kučerová |
vedoucí oddělení sociálních služeb - Bc. Jaroslav Cvrček |
koordinátor komunitního plánování - Ing. Dana Holcová |
agenda seniorů - Mgr. Drahomíra Duštírová |
zdravotní referent - Ivana Slámová, DiS. |
vedoucí oddělení sociální péče, romský poradce, zvl. příjemce důchodu - Bc. Lucie Strádalová |
veřejný opatrovník - Bc. Magdaléna Bílková; Bc. Helena Kolomazníková; Ing. Alena Přichystalová; Jana Soukalová |
právní specialistka |
sociální pracovník - Bc. Petra Karásková; Bc. Blanka Ševčíková; Mgr. Jana Vitvarová, DiS.; Eva Zbranková, DiS. |
kurátor pro dospělé - Mgr. Hana Hodačová |
náměstek primátora pro rozvoj města - Ing. Petr Roubíček |
sekretariát náměstka primátora (P. Roubíček) - Zuzana Radušovská |
odbor investic |
sekretariát, ekonom odboru - Šárka Rulcová |
vedoucí oddělení přípravy a realizace investic - Ing. Pavel Sluka |
realizace staveb města - Miroslav Kopecký; Petr Mikulášek; Radka Poprová; Ing. Iva Zemlerová |
příprava staveb města - Zuzana Bencová; Ivana Dufková; Ing. Luboš Kousal |
příprava staveb, stanovisko za město - Ing. Markéta Horáková |
odbor územního a strategického plánování |
sekretariát - Iva Kyzúrová |
oddělení územního plánování |
pořizovatel územních plánů - Ing. Daniel Daňkovský; Ing. Štěpánka Drahorádová, DiS.; Ing. Jana Kiesewetterová |
pořizovatel územně analytických podkladů - Martina Linhartová |
oddělení strategického plánování |
náměstek primátora pro ekonomiku a majetek - Ing. Milan Kouřil |
sekretariát náměstka primátora (M. Kouřil) - Pavla Paduchová |
odbor ekonomiky |
vedoucí odboru ekonomiky - Ing. Kateřina Tuláčková |
sekretariát odboru ekonomiky, rozpočet - Ing. Jana Horčičková |
finanční analytik - Ing. Helena Kočová |
vedoucí oddělení rozpočtu a poplatků - Ing. Jitka Hujerová |
poplatky ze psů - Lenka Zikešová |
poplatky z ubytovací kapacity a rekreačního pobytu - Zuzana Šváchová, DiS. |
poplatky za odpad - Marcela Hušková |
ohlášení plátce poplatku za odpad - Petra Lamatová; Sophie Paduchová |
poplatky z veřejného prostranství, veřejné sbírky - Iva Vízková |
vedoucí oddělení účetní a majetkové evidence - Ing. Dana Hrubešová |
inventarizace majetku - Martina Rydvalová |
účetní - Lucie Horynová; Eva Prskavcová |
účetní, pokladna - Marianna Matějková; Pavla Veselá |
vedoucí oddělení majetkoprávního - Ing. Libuše Pavízová |
převody a pronájmy pozemků, výkupy nemovitostí - Iveta Ritterová |
věcná břemena - Iveta Vítková; Mgr. Petra Vítková |
prodej a pronájem objektů a jednotek - Petra Musilová |
kupní a nájemní smlouvy - Jana Vincencová, DiS. |
odbor technický |
vedoucí technického odboru - Mgr. Pavel Kozák |
sekretariát technického odboru - Bc. Jitka Krausová |
agenda pohřebnictví - Milan Bajer |
energetik - Ing. Vladimír Vltavský |
účetní odboru - Marcela Schäferová |
vedoucí oddělení správy nebytových objektů - Bc. Václav Kotek |
stavební technik - MŠ, ZŠ - Hana Schindlerová |
stavební technik - sportoviště - Jiří Cvrček |
pověřená vedoucí oddělení správy bytových objektů - Jana Jodasová |
pokladna, pronájem obecních bytů - Marcela Balcarová |
stavební technik - byty, bytové domy - Eva Foglová; Ivana Šálková |
pověřený vedoucí oddělení správy komunikací - Martin Černý |
vyjádření k projektům, správa místních komunikací, odpovědnost za škody - Ing. Martin Křivanec |
zvláštní užívání místních komunikací - Lenka Čapuchová |
opravy komunikací, vyjádření vlastníka - Štěpán Zmrzlý |
vedoucí oddělení správy veřejné zeleně - Ing. Štěpánka Gaislerová |
reklamace, pojištění, hřiště, přehrada, hřbitovy - Dana Försterová |
správa dětských hřišť - Ing. Klára Halamová |
lesní hospodář - Michal Šarbort |
oddělení správy místního hospodářství |
městský mobiliář - Jan Čermák |
odpadové hospodářství města, čistota a pořádek - Lukáš Krámský; Mgr. Barbora Šnytrová |
tajemník - JUDr. Marek Řeháček |
kancelář tajemníka |
vedoucí kanceláře tajemníka - Ing. Martina Vacková |
vedoucí organizačního a personálního oddělení, personalista - Bc. Pavlína Reichelová |
sekretariát tajemníka, personální úsek - Zdeňka Krausová |
rada, zastupitelstvo - Jiřina Hartmanová |
mzdová účetní - Dagmar Říčařová; Irena Trousilová |
spisovna - Šárka Rašínová |
vedoucí oddělení vnitřní správy - Bc. Eva Peukertová |
informační středisko magistrátu - Radka Bašusová; Helena Fridrichová; Radka Škodová |
podatelna - Jitka Roubíčková |
řidič - Radek Seidel |
údržba - Pavel Kříž; Josef Munzar |
údržba radnice - Milan Šourek |
inventarizace majetku - Miroslav Regner |
vedoucí oddělení informačních technologií - Jiří Hruška |
informatik - Petr Novák; Karel Očenáš, DiS. |
oddělení organizace a personálu veřejných prací |
koordinátor veřejných prací - Jiří Podskalský |
odbor správní |
vedoucí odboru správního - JUDr. Petr Karlovský |
sekretariát odboru správního - Romana Cicvárková |
pokladna, Czech POINT - Ivana Matoušová; Lucie Soukupová |
vedoucí oddělení přestupků - Mgr. Lenka Tomková |
dopravní přestupky - Petr Chomát; Bc. Marian Mach; Bc. Marie Masaryková; Jiří Skrbek |
přestupky - Bc. Marcela Kohoutková; Bc. Gabriela Mužinić |
vedoucí oddělení dopravně správních agend - Bc. Zdeněk Tomek |
technik a zkušební komisař - Michal Malich; Bc. Jan Plíva |
agenda řidičů - Radka Bursová; Zuzana Havlová, DiS.; Ivana Slanařová |
registrace vozidel - Bohdana Holasová; Jana Kánská; Šárka Svobodová; Jana Vedralová |
vedoucí živnostenského úřadu - Ing. Jitka Prchalová |
registrace živností - Mgr. Jana Bernatová Kotrbová; Zuzana Fleischmannová; Nataša Kellnerová |
živnostenská kontrola, správní řízení - Bc. Petr Novotný, DiS. |
vedoucí oddělení matriky a správních agend - Bc. Václava Palanová |
matrika manželství a zvláštní matrika - Pavlína Halbichová |
matrika úmrtí - Pavla Tomešová |
matrika narození, duplikáty matričních dokladů - Jaroslava Klucká; Romana Voksová |
obřadní síň - Obřadní síň |
občanské průkazy, cestovní doklady - Renata Dostálová; Dagmar Frydrychová; Jitka Kalašová; Veronika Žďárská |
evidence obyvatel a trvalý pobyt - Hana Beitlová; Jitka Jurníčková |
odbor stavební a životního prostředí |
vedoucí odboru stavebního a životního prostředí - Ing. Mgr. Ivana Řimnáčová |
souhrnná stanoviska, vydávání průkazek pro zdravotně postižené - Michaela Kovačová |
stavební archiv - Jiří Pekl |
sekretariát odboru stavebního a životního prostředí - Dana Linhartová |
vedoucí oddělení životního prostředí a státní památkové péče |
státní správa - odpady - Marcela Strouhalová |
státní správa - odpady, ochrana zvířat proti týrání - Bc. Jana Kolovratníková |
státní památková péče, dotace - Mgr. Dana Linhartová, PhD.; Bc. Jakub Šrýtr |
ochrana přírody a krajiny (Kokonín, Maršovice, Dalešice, Pulečný, Rychnov u Jbc, Frýdštejn mimo CHKO) - Mgr. Pavla Nesvadbová |
ochrana přírody a krajiny (Proseč, Rádlo, Paseky, Mšeno, Rýnovice, Lukášov) - Bc. Lenka Sovová |
ochrana přírody a krajiny (Jablonec n. N., Vrkoslavice, Lučany mimo CHKO, Nová Ves) - Ing. Lucie Vavrušková |
státní správa - lesy, myslivost, rybářství - Ing. Petra Němečková |
státní správa - ochrana zemědělského půdního fondu, ovzduší - Ing. Kateřina Pastyříková |
oddělení dopravní a silniční |
povolování dopravních staveb, dopravní značení, taxislužba - Radka Šrýtrová |
povolování dopravních staveb, zvl. užívání komunikace, dopr. značení, sjezdy - Marie Košťáková |
zvláštní užívání komunikace, povolování dopravních staveb - Jana Munclingerová |
vedoucí stavebního úřadu, územní a stavební řízení (Jablonec n. N. - západ, Vrkoslavice, Dalešice, Lučany n. N.) - Petra Haltufová |
územní a stavební řízení (Janov n. N., Bedřichov, Josefův Důl) - Vladimír Kraus |
územní a stavební řízení (Lučany n. N.) |
územní a stavební řízení (Jablonec n. N. - západní část, Vrkoslavice, Dalešice) |
územní a stavební řízení (Proseč n. N.), památková zóna, památkově chráněné objekty - Blanka Funke |
územní a stavební řízení (Jablonec n. N. - východní část, Jablonecké Paseky, Rádlo) - Ing. Sylvie Zahálková |
územní a stavební řízení (Kokonín, Nová Ves) - Irena Kožíšková |
územní a stavební řízení (Rýnovice, Lukášov) - Michaela Bořilová |
informace (Mšeno n. N., Maršovice) - Zora Herinková |
vedoucí oddělení vodoprávní úřad - Mgr. Michal Holý |
státní správa - vodoprávní úřad - Mgr. Jan Goll; Monika Pappová |
Městská policie |
ředitel městské policie - Mgr. Bc. Michal Švarc |
zástupce ředitele MP, vedoucí MTZ a prevence - Mgr. Josef Penz |
operační středisko - stálá služba MP |
referent prevence kriminality a vzdělávání - Miloslav Lejsek |
manažer prevence kriminality - Bc. Tomáš Svačina |
vedoucí hlídkové služby - Jaroslav Brožek |
vedoucí dopravní služby - Petr Horčička |
vedoucí dětského dopravního hřiště - Bronislava Klimentová |