Pro problémy se zimní údržbou a veřejným osvětlením stiskněte číslo 2.
Vyřizují Technické služby Jablonec nad Nisou, s.r.o.
3. Oprava silnic a chodníků
Pro opravu silnic a chodníků stiskněte číslo 3.
Oznámení přijímá 24 hodin denně městská policie, která ho předá oddělení správy komunikací.
Pro oznámení závady můžete také poslat MMS zprávu s fotografií na mobilní číslo: 721 932 913
4. Ostatní
Pro předání podnětu na magistrát stiskněte číslo 4, váš hovor bude nahráván.
Přímý hovor s pracovníkem magistrátu v úředních hodinách, jinak záznamník.
Zajišťuje oddělení interního auditu a stížností (IAS).
Doba kontaktu je omezena na 5 minut.
Převzatý podnět nebo oznámení je ihned vyhodnocen a bez zbytečného odkladu předán k vyřízení funkčně příslušnému útvaru magistrátu.
Pokud k vyřízení přijatého oznámení není Magistrát města Jablonec nad Nisou věcně příslušný, bude toto oznámení předáno jinému orgánu (pokud je znám), nebo věc odložena.
Odmítne-li útvar magistrátu oznámení patřící do věcné příslušnosti magistrátu převzít, bude předáno s uvedením důvodu odmítnutí tajemníkovi.
Podněty a oznámení nejasného a nekonkrétního obsahu oddělení interního auditu a stížností zaeviduje a odkládá.
Každé jednotlivé oznámení je u oddělení IAS archivováno. Doba archivace je jeden rok.
K čemu linka slouží a neslouží
Linka slouží ke sběru podnětů a oznámení událostí, jejichž řešení spadá do kompetence Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
Linka neslouží k podávání stížností (tato problematika je upravena samostatným vnitřním předpisem schváleným radou města - příloha č. 3 organizačního řádu Směrnice pro vyřizování a evidenci stížností a petic).
Linka neslouží k ověřování stádia, v kterém se nachází vyřizování občanem uplatněné žádosti.
Linka neslouží ostatním pracovníkům magistrátu na „přesměrování pro ně neřešitelného problému“
Občan, který linku použije nemůže počítat se zpětnou vazbou (tj. vyrozuměním jak byl podnět vyřízen).