Více možností bezplatné linky

30.11.2011 - Bezplatná zelená linka 800 155 151, určená k rychlému sběru informací o tom, že někde něco nefunguje nebo není v pořádku, se dočkala svého rozšíření.
Zatímco dosud se podněty občanů na ní dělily do tří oblastí, nyní ještě jedna přibyla, a to zimní údržba a veřejné osvětlení.
Po vytočení čísla si z nabízeného menu vyberete další volbu podle povahy svého problému. Jednička platí pro komunální odpad, dvojku zvolíte, pokud chcete upozornit na zimní údržbu nebo nefunkční veřejné osvětlení. Trojka slouží k podnětům na opravy silnic či chodníků a čtyřka je určena ke sdělení městskému úřadu.
„Bezplatná linka slouží ke sběru podnětů a oznámení událostí, jejichž řešení spadá do kompetence městského úřadu,“ vysvětluje Martin Oklamčák, vedoucí oddělení interního auditu a stížností, a dodává, že linka není určená k podávání stížností. Lidé si prostřednictvím zelené linky také nemohou prověřovat, v jakém stádiu je jejich dříve podaná stížnost a nemohou po uplatnění podnětu počítat se zpětnou vazbou. Nikdo je už nebude kontaktovat a sdělovat jim, jak byl jejich podnět vyřešen.
Doba kontaktu na lince je omezená pěti minutami. Proto je třeba své připomínky a sdělení formulovat jasně a přesně. Pokud bude vzkaz nesrozumitelný a nekonkrétní, oddělení interního auditu a stížností jej zaeviduje a odloží.
Další možnost nabízí úřad obyvatelům městských bytů, které postihne nenadálá havárie například v podobě prasklého rozvodu vody. Ti mohou volat na mobilní číslo 724 675 830 a oznámit pracovníkům oddělení správy bytů svůj problém. Linka je ovšem určená pouze k oznamování havarijních situací.