Aktuální oznámení
Výběrové řízení na pozici vedoucí/ho oddělení strategického plánování
Den vyvěšení: | 24.1.2023 |
Den sejmutí: | 10.2.2023 |
Zdroj oznámení: | Magistrát - kancelář tajemníka |
Typ oznámení: | Volná místa |
Podrobnosti:
Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce:
vedoucí/ho oddělení strategického plánování na odboru územního a strategického plánování Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a území statutárního města Jablonec nad Nisou.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky stanovené pro uchazeče:
- vzdělání adekvátní vykonávané pozici;
- zkušenost s projektovým řízením, strategickým plánováním, plánováním participace a facilitací vhodná;
- schopnost řízení malého kolektivu;
- dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy výhodou;
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
- flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost;
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);
- znalost práce s GIS a databázemi výhodou.
Nabízíme:
- perspektivní a dlouhodobé zaměstnání;
- odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pět dní sociálně zdravotního volna)
- pružnou pracovní dobu,
- pět týdnů dovolené
- možnost získání obecního bytu.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- korespondenční adresa;
- telefonní číslo;
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana);
- datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- strukturovaný životopis s důrazem na osobní zkušenosti z oboru
- výpis z rejstříku trestů ČR (bez záznamu) nesmí být starší než 3 měsíce
- lustrační osvědčení (je-li zákonem u uchazeče vyžadováno)
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. jeho ověřenou kopii
- písemnou představu o poslání a vlastním vedení odboru (max. 2 strany A4, možno využít schémata, tabulky apod.).
Popis vykonávané práce:
Vedení menšího pracovního kolektivu, který má na starosti tvorbu, koordinaci a aktualizaci strategických dokumentů SMJN. Vede tvorbu strategického a akčního plánu jako podkladu pro plánování činnosti pro rozpočet a rozpočtový výhled a využití kapacity zaměstnanců magistrátu. Vede tvorbu ostatních strategických a koncepčních dokumentů. Facilituje plánovací setkání. Spolupracuje na plánování participace při přípravě projektů. Procesně zajišťuje participativní rozpočet. Ve spolupráci s oddělením interního auditu připravuje zavádění metody kvality Místní agenda 21.
Platové zařazení: do platové třídy 12., která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s nástupem 1.3.2023 či dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 10. 2. 2023 do 11.00 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Způsob podání přihlášky:
- osobně na Informačním středisku magistrátu, budova radnice (vedle hlavního vchodu)
- osobně na Organizačním a personálním oddělení, budova radnice, č. dveří 234 (příp. 232, 235, 236)
- odeslat na adresu: Magistrát města Jablonec nad Nisou, Organizační a personální oddělení, Mírové náměstí 19, Jablonec nad Nisou
- na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „neotevírat, výběrové řízení“
Poskytování informací: informace k pracovní náplni jsou k dispozici u tajemníka magistrátu JUDr. Marka Řeháčka na rehacek@mestojablonec.cz; informace k výběrovému řízení poskytne JUDr. Marek Řeháček, tajemník magistrátu na rehacek@mestojablonec.cz nebo Zdeňka Krausová, organizační a personální oddělení magistrátu města na (krausova@mestojablonec.cz).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit i bez udání důvodu.
Informace o zpracování osobních údajů: osobní údaje poskytnuté uchazeči budou využity pouze pro účel kontroly splnění požadavků ze strany uchazeče, případně pro účely vzniku pracovněprávního vztahu u vítězného uchazeče. Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení, budou neúspěšným uchazečům vráceny, případně budou skartovány.