Jazyková verze: CZENDEPL

Bezplatná telefonní linka

Ilustrační obrázek - telefon
Bezplatná telefonní linka Magistrátu města Jablonec nad Nisou

800 155 151

Po vytočení telefoního čísla se ozve automat, který vám nabídne čtyři volby:

1. Komunální odpad

  • Pro problémy s komunálním odpadem stiskněte číslo 1.

  • Oznámení vyřizují Severočeské komunální služby, s.r.o.

2. Zimní údržba a veřejné osvětlení

  • Pro problémy se zimní údržbou a veřejným osvětlením stiskněte číslo 2.
  • Vyřizují Technické služby Jablonec nad Nisou, s.r.o.

3. Oprava silnic a chodníků

  • Pro opravu silnic a chodníků stiskněte číslo 3.
  • Oznámení přijímá 24 hodin denně městská policie, která ho předá oddělení správy komunikací.
  • Pro oznámení závady můžete také poslat MMS zprávu s fotografií na mobilní číslo:
    721 932 913

4. Ostatní

  • Pro předání podnětu na magistrát stiskněte číslo 4, váš hovor bude nahráván.
  • Přímý hovor s pracovníkem magistrátu v úředních hodinách, jinak záznamník.
  • Zajišťuje oddělení interního auditu a stížností (IAS).
  • Doba kontaktu je omezena na 5 minut.
  • Převzatý podnět nebo oznámení je ihned vyhodnocen a bez zbytečného odkladu předán k vyřízení funkčně příslušnému útvaru magistrátu.
  • Pokud k vyřízení přijatého oznámení není Magistrát města Jablonec nad Nisou věcně příslušný, bude toto oznámení předáno jinému orgánu (pokud je znám), nebo věc odložena.
  • Odmítne-li útvar magistrátu oznámení patřící do věcné příslušnosti magistrátu převzít, bude předáno s uvedením důvodu odmítnutí tajemníkovi.
  • Podněty a oznámení nejasného a nekonkrétního obsahu oddělení interního auditu a stížností zaeviduje a odkládá.
  • Každé jednotlivé oznámení je u oddělení IAS archivováno. Doba archivace je jeden rok.

K čemu linka slouží a neslouží

  • Linka slouží ke sběru podnětů a oznámení událostí, jejichž řešení spadá do kompetence Magistrátu města Jablonec nad Nisou.
  • Linka neslouží k podávání stížností (tato problematika je upravena samostatným vnitřním předpisem schváleným radou města - příloha č. 3 organizačního řádu Směrnice pro vyřizování a evidenci stížností a petic).
  • Linka neslouží k ověřování stádia, v kterém se nachází vyřizování občanem uplatněné žádosti.
  • Linka neslouží ostatním pracovníkům magistrátu na „přesměrování pro ně neřešitelného problému“
  • Občan, který linku použije nemůže počítat se zpětnou vazbou (tj. vyrozuměním jak byl podnět vyřízen).
20.3.2007 9:06:03 - aktualizováno 30.11.2011 10:19:34 | přečteno 33360x | Petr Vitvar
 
Jablonec nad Nisou - znak města
Magistrát města Jablonec nad Nisou
Mírové náměstí 19
467 51 Jablonec nad Nisou

telefon: +420 483 357 111
fax: +420 483 357 353
e-mail: mujablonec@mestojablonec.cz

e-podatelna: epodatelna@mestojablonec.cz
ID datové schránky: wufbr2a

Úřední hodiny

pondělí a středa:
8:00–11:30 a 12:30–17:00 h

budova Komenského 8:
pondělí, středa: 8–17 h
úterý, čtvrtek, pátek: 8–14 h
sobota (1. v měsíci): 8–12 h
pátek před úřední sobotou zavřeno

 
load